بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای :

امروزه افراد در محیطی زندگی می کنند که به طور روز افزون به سوی اقتصاد مبتنی بر خدمات پیش می رود. خدمات تنها به خدمات بانکی، پستی، بیمه ای، بهداشتی و آموزشی محدود نمی شود؛ بلکه اغلب محصولاتی که خریداری می کنیم مجموعی از خدمات را نیز شامل می شوند . در واقع طیف وسیعی از کالاها برای داشتن مزیت رقابتی بر فعالیت های مبتنی بر خدمت تکیه دارند. در این پژوهش ما به این سوال پاسخ خواهیم داد که نگرش مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای سلمان فارسی کاشان نسبت به کیفیت خدمات فروشی ارائه شده توسط این مجموعه چگونه است. در این پژوهش کیفیت خدمات فروشی براساس مدل کیم و جین (۲۰۰۲) بر پایه چهار متغیر جنبه فیزیکی، قابلیت اعتماد، تعامل شخصی و حل مسأله سنجیده می­شود.جامعه آماری در این پژوهش کلیه مشتریان فروشگاه زنجیره­ای سلمان" می‌باشد.ما ۲۷۰ نفر را به عنوان حجم نمونه در نظر می­گیرم. مشخص شد میانگین تمام عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای سلمان فارسی از حد متوسط بالاتر است. هم­چنین کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه ­های زنجیره­ای سلمان کاشان در وضعیت مطلوبی قرار دارد. علاوه بر این، جنبه فیزیکی، قابلیت اعتماد، تعامل شخصی و حل مسئله بر کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه­ های زنجیره­ای سلمان تاثیر معناداری دارد. درنهایت با استفاده از آزمون فریدمن، تعامل شخصی، قابلیت اعتماد، جتبه فیزیکی و حل مسئله به ترتیب در اولویت اول تا چهارم عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده­ فروشی از دیدگاه مشتریان قرار گرفتند.

بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش

۱-۱- مقدمه. ۲

۱-۲- بیان مسئله. ۲

۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش… ۳

۱-۴- اهداف پژوهش… ۴

۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۴

۱-۴-۲- اهداف جزئی.. ۴

۱-۵- فرضیات پژوهش… ۴

۱-۶- سوالات پژوهش… ۵

۱-۶-۱- سوال اصلی.. ۵

۱-۶-۲- سوالات فرعی.. ۵

۱-۷- قلمرو پژوهش:۵

۱-۷-۱- قلمرو موضوعی:۵

۱-۷-۲- قلمرو زمانی:۵

۱-۷-۳- قلمرو مکانی:۵

۱-۸- چارچوب نظری پژوهش… ۶

۱-۹- مدل پژوهش… ۶

۱-۱۰- متدولوژی پژوهش… ۶

۱-۱۱- جامعه و نمونه آماری تحقیق.. ۷

۱-۱۱-۱- جامعه آماری.. ۷

۱-۱۱-۲- نمونه آماری.. ۷

۱-۱۲- تعریف واژه ها و اصطلاحات.. ۷

فصل دوم: ادبیات پژوهش

۲-۱- مقدمه. ۱۰

۲-۲- کیفیت.. ۱۰

۲-۲-۱- تاریخچه کیفیت :۱۰

۲-۲-۲- تعریف کیفیت.. ۱۲

۲-۲-۲-۱- تعریف کیفیت از دیدگاه فلسفی :۱۳

۲-۲-۲-۲- تعریف کیفیت مبتنی بر محصول :۱۳

۲-۲-۲-۳- تعریف کیفیت مبتنی بر مصرف کننده :۱۳

۲-۲-۲-۴- تعریف کیفیت مبتنی بر تولید :۱۳

۲-۲-۲-۵- تعریف کیفیت مبتنی بر ارزش :۱۴

۲-۲-۲-۶- کیفیت یعنی انجام کار درست و صحیح :۱۵

۲-۲-۳- تعریف مشتری در فرهنگ کیفیت :۱۵

۲-۲-۴- شش وسیله برای بهبودکیفیت:۱۶

۲-۳- خدمات.. ۱۶

۲-۳-۱- تعریف خدمت:۱۶

۲-۳-۲- طبقه بندی خدمات:۱۷

۲-۳-۳- ویژگی های خدمات:۱۷

۲-۳-۳-۱- غیر قابل لمس بودن. ۱۸

۲-۳-۳-۲- تفکیک ناپذیری.. ۱۸

۲-۳-۳-۳- تغییر پذیری.. ۱۸

۲-۳-۳-۴- غیر قابل انباشت بودن. ۱۸

۲-۳-۴- مدیریت خدمات.. ۱۹

۲-۳-۵- نگرش به کیفیت خدمات.. ۲۰

۲-۴- کیفیت خدمات.. ۲۰

۲-۴-۱- تئوری شکاف خدمات :۲۲

۲-۴-۱-۱- مدیریت شکافهای کیفیت.. ۲۴

۲-۴-۱-۲- مدل سروکوال اصلاح شده۳۰

۲-۴-۲- فضای کیفیت خدمات.. ۳۵

۲-۴-۲-۱- نشان دادن علاقه به مشتری:۳۵

۲-۴-۲-۲- موانع بهبود کیفیت خدمات.. ۳۶

۲-۴-۳- عوامل موثر بر کیفیت خدمات.. ۳۶

۲-۴-۴- اهمیت کیفیت در ارایه خدمات به مشتریان. ۳۸

۲-۴-۵- رابطه بین رضایت و کیفیت.. ۳۸

۲-۴-۶- ضرورت توجه به کیفیت خدمات.. ۳۹

۲-۴-۶-۱- انتظارات مشتریان. ۴۰

۲-۴-۶-۲- شرایط رقابتی.. ۴۰

۲-۴-۶-۳- عوامل تغییرات محیطی.. ۴۰

۲-۴-۶-۴- ماهیت خدمات.. ۴۰

۲-۴-۶-۵- عوامل درون سازمانی.. ۴۰

۲-۴-۶-۶- مزایای ناشی از کیفیت خدمات.. ۴۱

۲-۴-۷- کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده۴۲

۲-۴-۸- رویکردی به مدیریت کیفیت خدمات.. ۴۲

۲-۵- بررسی نظریات نظریه پردازان. ۴۳

۲-۵-۱- ادوارد دمینگ… ۴۳

۲-۵-۲- ژوزف جوران. ۴۴

۲-۵-۳- فیلیپ کرازبی.. ۴۶

۲-۵-۴- بیل کانوی.. ۴۸

۲-۶- مشتری.. ۴۸

۲-۶-۱- تعریف مشتری.. ۴۸

۲-۶-۲- انواع مشتری.. ۴۸

۲-۶-۳- نیاز مشتری.. ۴۹

۲-۶-۴- انواع نیازهای مشتری.. ۴۹

۲-۶-۵- انتظارات مشتری.. ۵۰

۲-۶-۶- عوامل موثر بر انتظارات مشتریان. ۵۲

۲-۶-۷- رضایت مشتری.. ۵۳

۲-۶-۸- کیفیت خدمات ادراک شده۵۳

۲-۷- ارزیابی کیفیت خدمات.. ۵۷

۲-۷-۱- مدل سروکوال. ۵۷

۲-۷-۲- مدل BSQ.. 57

۲-۷-۳- مدل SYSTRA – SQ.. 58

۲-۷-۴- مدل لن بری و همکارانش… ۵۸

۲-۷-۵- مدل کانو. ۵۹

۲-۷-۶- ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری.. ۶۲

۲-۷-۷- مدل ارزیابی عملکرد (سروپرف)۶۳

۲-۸- فروشگاههای زنجیره ای.. ۶۴

۲-۸-۱- تعریف فروشگاههای زنجیرهای.. ۶۵

۲-۸-۲- اهداف و علل شکل گیری.. ۶۵

۲-۸-۳- ویژگیها۶۶

۲-۸-۴- فوائد اجتماعی.. ۶۸

۲-۸-۵- فوائد بهداشتی.. ۶۸

۲-۸-۶- مزایای ویژه مصرف کنندگان و مشتریان. ۶۹

۲-۸-۷- عوامل رشد. ۶۹

۲-۸-۷-۱- عوامل بیرونی.. ۶۹

۲-۸-۷-۲- عوامل اقتصادی.. ۷۰

۲-۸-۷-۳- عوامل جمعیتی.. ۷۱

۲-۸-۷-۴- عوامل فنی.. ۷۲

۲-۸-۷-۵- تغییر سلیقه مصرف کنندگان. ۷۳

۲-۸-۷-۶- عوامل درونی.. ۷۳

۲-۸-۷-۷- تعیین دقیق اهداف.. ۷۳

۲-۸-۷-۸- تشکیلات قابل انعطاف و متناسب.. ۷۴

۲-۸-۷-۹- مدیریت کارآمد. ۷۴

۲-۸-۷-۱۰- بکارگیری فنون علمی.. ۷۵

۲-۸-۸- مساله لجستیک… ۷۶

۲-۸-۹- فناوری اطلاعات (IT)77

۲-۸-۱۰- توجه به نیروی انسانی.. ۷۸

۲-۸-۱۱- روشهای جلب مشتری.. ۷۸

۲-۸-۱۲- نظارت بر سیستم. ۷۹

فصل سوم: روش پژوهش

۳-۱- مقدمه. ۸۲

۳-۲- روش پژوهش… ۸۲

۳-۳- مدل پژوهش… ۸۲

۳-۴- جامعه آماری.. ۸۳

۳-۵- حجم نمونه و نمونه گیری.. ۸۳

۳-۶- نحوه گردآوری داده ها۸۴

۳-۷- ابزار پژوهش… ۸۴

۳-۷-۱- اعتبار و روایی.. ۸۵

۳-۷-۲- تفسیر نتایج.. ۸۵

۳-۸- روش جمع آوری اطلاعات.. ۸۵

۳-۹- تجزیه وتحلیل اطلاعات.. ۸۵

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه. ۸۷

۴-۲- تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. ۸۷

۴-۳- تحلیل توصیفی مقدماتی.. ۸۹

۴-۴- بررسی فرضیه های تحقیق.. ۹۰

۴-۵- آزمون رتبه بندی فریدمن.. ۱۰۴

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه. ۱۰۷

۵-۲- یافته های پژوهش… ۱۰۷

۵-۳- پیشنهادات پژوهش… ۱۱۰

۵-۳-۱- پیشنهادات کاربردی.. ۱۱۰

۵-۳-۲- پیشنهادات برای پژوهش های آتی.. ۱۱۰

۵-۴- محدودیت های پژوهش… ۱۱۱

منابع و مآخذ

الف- منابع فارسی.. ۱۱۳

ب- منابع لاتین.. ۱۱۵

پیوست ها

پرسشنامه. ۱۱۹

جداول خروجی SPSS. 121

بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
فهرست جداول

جدول ۴-۱: توزیع افراد بر حسب جنس… ۸۷

جدول ۴-۲: توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. ۸۸

جدول ۴-۳: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات.. ۸۸

جدول ۴-۴: شاخصه های توصیفی مربوط به عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده فروشی.. ۸۹

جدول ۴-۵: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق.. ۹۰

جدول ۴-۶: نتایج آزمون t تک نمونهای برای کیفیت خدمات خرده فروشی.. ۹۱

جدول ۴-۷: شاخصه های توصیفی نمرات کیفیت خدمات خرده فروشی به تفکیک زن و مرد. ۹۱

جدول ۴-۸: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات کیفیت خدمات خرده فروشی بین زن و مرد. ۹۱

جدول ۴-۹: میانگین و انحراف معیار نمرات کیفیت خدمات خرده فروشی به تفکیک گروه سنی.. ۹۲

جدول ۴-۱۰: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین کیفیت خدمات خرده فروشی بین گروه های سنی.. ۹۲

جدول ۴-۱۱: میانگین و انحراف معیار نمرات کیفیت خدمات خرده فروشی به تفکیک سطح تحصیلات.. ۹۳

جدول ۴-۱۲: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین کیفیت خدمات خرده فروشی بین سطح تحصیلات.. ۹۳

جدول ۴-۱۳: نتایج آزمون t تک نمونهای برای جنبه فیزیکی.. ۹۴

جدول ۴-۱۴: شاخصه های توصیفی نمرات جنبه فیزیکی به تفکیک زن و مرد. ۹۴

جدول ۴-۱۵: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات جنبه فیزیکی بین زن و مرد. ۹۴

جدول ۴-۱۶: میانگین و انحراف معیار نمرات جنبه فیزیکی به تفکیک گروه سنی.. ۹۵

جدول ۴-۱۷: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین جنبه فیزیکی بین گروه های سنی.. ۹۵

جدول ۴-۱۸: میانگین و انحراف معیار نمرات جنبه فیزیکی به تفکیک سطح تحصیلات.. ۹۵

جدول ۴-۱۹: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین جنبه فیزیکی بین سطح تحصیلات.. ۹۶

جدول ۴-۲۱: شاخصه های توصیفی نمرات قابلیت اعتماد به تفکیک زن و مرد. ۹۷

جدول ۴-۲۳: میانگین و انحراف معیار نمرات قابلیت اعتماد به تفکیک گروه سنی.. ۹۷

جدول ۴-۲۴: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین قابلیت اعتماد بین گروه های سنی.. ۹۸

جدول ۴-۲۵: میانگین و انحراف معیار نمرات قابلیت اعتماد به تفکیک سطح تحصیلات.. ۹۸

جدول ۴-۲۶: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین قابلیت اعتماد بین سطح تحصیلات.. ۹۸

جدول ۴-۲۷: نتایج آزمون t تک نمونهای برای تعامل شخصی.. ۹۹

جدول ۴-۲۸: شاخصه های توصیفی نمرات تعامل شخصی به تفکیک زن و مرد. ۹۹

جدول ۴-۲۹: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات تعامل شخصی بین زن و مرد. ۱۰۰

جدول ۴-۳۱: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین تعامل شخصی بین گروه های سنی.. ۱۰۰

جدول ۴-۳۲: میانگین و انحراف معیار نمرات تعامل شخصی به تفکیک سطح تحصیلات.. ۱۰۱

جدول ۴-۳۳: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین تعامل شخصی بین سطح تحصیلات.. ۱۰۱

جدول ۴-۳۴: نتایج آزمون t تک نمونهای برای حل مسئله. ۱۰۲

جدول ۴-۳۵: شاخصه های توصیفی نمرات حل مسئله به تفکیک زن و مرد. ۱۰۲

جدول ۴-۳۶: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات حل مسئله بین زن و مرد. ۱۰۲

جدول ۴-۳۷: میانگین و انحراف معیار نمرات حل مسئله به تفکیک گروه سنی.. ۱۰۳

جدول ۴-۳۸: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین حل مسئله بین گروه های سنی.. ۱۰۳

جدول ۴-۳۹: میانگین و انحراف معیار نمرات حل مسئله به تفکیک سطح تحصیلات.. ۱۰۳

جدول ۴-۴۰: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین حل مسئله بین سطح تحصیلات.. ۱۰۴

جدول ۴-۴۱: نتیجه آزمون معنیداری فریدمن برای اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده فروشی.. ۱۰۴

بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
فهرست نمودارها

نمودار ۴-۱: چگونگی توزیع افراد بر حسب جنس… ۸۷

نمودار ۴-۲: چگونگی توزیع افراد بر حسب گروه سنی.. ۸۸

نمودار ۴-۳: چگونگی توزیع افراد بر حسب سطح تحصیلات.. ۸۹

بررسی کیفیت خدمات خرده فروشی از دیدگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای
فهرست اشکال

شکل ۲-۱- مدل شکافها کیفیت خدمات (سروکوال)۲۴

شکل ۲-۲: نمودار ضرورت توجه به کیفیت خدمات.. ۴۱

شکل ۲-۳: چرخه کیفیت خدمات.. ۴۲

شکل ۲-۴: نیازها، ادراکات، انتظارات.. ۵۱

شکل ۲-۵: سطوح خدمات.. ۵۱

شکل ۲-۶: ادراکات و انتظارات.. ۵۲

شکل ۲-۷: الگوی رضایتمندی مشتری.. ۵۴

شکل ۲-۸: عوامل اولیه موثر بر ادراکات مشتری.. ۵۵

شکل ۲-۹: سطوح انتظارات مشتری.. ۵۶

شکل ۲-۱۰: مدل کانو. ۵۹

شکل ۲-۱۱: مدل تامین رضایت مشتری.. ۶۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.