تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان :
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………۲
مشکلات روش های آموزش ریاضی و راهکارهایی برای بهبود آنها …………………………۹
در ارتباط با اطلاعرسانی سیستم it و بهرهوری بهینه از رایانه: ………………………………۱۴
رفع آسیبها و چالشهای روند رشد فکر ریاضی میتوان به دو نکته اساسی
فرضاً برای آموزش هندسه ابتدا توجه به شکلها: ………………………………………………………..۱۵
تمرینها………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷
هنر آموزش ریاضیات…………………………………………………………………………………………..۱۷
ساختگرایی در آموزش ریاضیات…………………………………………………………………………….۱۸
آیا با گسترش روزافزون علم باید زمان تحصیلات مدرسهای را بیشتر کرد و یا از برخی موضوعات علمی و یا آموزش مبانی علوم در مدارس چشم پوشید؟ ……………………………۱۹
ساختگرایی چیست؟……………………………………………………………………………………………..۱۹
مفهوم ساختگرایی در آموزش………………………………………………………………………………..۲۱
تاریخچه………………………………………………………………………………………………………………..۲۳
انواع ساختگرایی…………………………………………………………………………………………………۲۴
ساخت گرایی اجتماعی…………………………………………………………………………………………..۲۶
ساختگرایی فرهنگی…………………………………………………………………………………………….۲۸
ساخت گرایی منتقدانه…………………………………………………………………………………………..۲۸
نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………۳۰
منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۲
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.