تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس دارای ۱۶۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس :

هدف این تحقیق بررسی تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت کارکنان شرکت چینی پردیس می باشد.

روش این پژوهش، روش پیمایشی با استفاده از پرسشنامه است. در این پژوهش جامعه ی آماری، کارکنان شرکت چینی پردیس با حدود ۲۰۰ نفر کارمند می باشد ، که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و بهره گیری از جدول مورگان ۱۲۷ نفر برای انجام تحقیق به صورت تصادفی انتخاب شده­اند.

در این پژوهش از یک پرسشنامه استاندارد از کتاب پژوهشنامه مدیریت جلد ۹ که دارای ۲۰ سوال می باشد ، استفاده کرده ایم که مورد تأیید مشاور آماری پژوهش نیز قرار گرفته است. همچنین در این پژوهش ضمن ارائه جداول و نمودارها در آمار استنباطی از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده کرده­ایم که ضمن تعیین وجود یا عدم رابطه بین متغیرها، شدت رابطه را نیز نشان می­دهد.

تجزیه و تحلیل داده ها با کمک آمار توصیفی و تحلیل واریانس انجام شد. روش تحلیل آماری در این پژوهش شامل ضریب همبستگی که تمام آن توسط نرم افزار SPSS صورت پذیرفته است.

تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس
فهرست مطالب

چکیده‌ج

فصل اول: طرح تحقیق

-۱-۱مقدمه:۲

-۲-۱تعریف موضوع تحقیق.. ۲

۱-۳- اهداف تحقیق:۴

۱-۳-۱-هدف کلی:۴

۱-۳-۲-اهداف جزئی:۴

-۴-۱اهمیت وضرورت موضوع:۴

۱-۵- فرضیات تحقیق.. ۵

۱-۶- متغیر های تحقیق.. ۵

۱-۶-۱- متغیر مستقل.. ۵

۱-۶-۲- متغیر وابسته. ۶

۱-۷- محدودیتهای پژوهش…. ۶

۱-۸- روش تحقیق.. ۶

۱-۹- جامعه ی آماری و حجم نمونه. ۶

۱-۱۰- ابزار جمع آوری اطلاعات… ۶

۱-۱۱- روشهای تجزیه و تحلیل آماری… ۶

۱-۱۲- قلمرو تحقیق.. ۷

۱-۱۲-۱- قلمرو موضوعی.. ۷

۱-۱۲-۲- قلمرو مکانی.. ۷

۱-۱۲-۳- قلمرو زمانی.. ۷

-۱۳-۱تعریف مفاهیم و اصطلاحات:۷

فصل دوم: ادبیات تحقیق

-۱-۲مقدمه:۹

-۲-۲مفهوم مدیریت کیفیت:۹

-۱-۲-۲رضایتمندی مشتری:۱۲

-۲-۲-۲تعهد و رهبری مدیریت ارشد:۱۲

-۳-۲-۲برنامه های ارتقاء شایستگی های کارکنان:۱۲

-۴-۲-۲مشارکت کارکنان.. ۱۳

-۵-۲-۲توانمندسازی کارکنان.. ۱۳

-۶-۲-۲کار گروهی.. ۱۴

-۷-۲-۲آموزش وتوسعه منابع انسانی.. ۱۴

-۸-۲-۲مشتری مداری:۱۴

-۳-۲اصول مدیریت کیفیت:۱۵

-۴-۲فعالیتهای مدیریت کیفیت:۱۹

۲-۵- مبانی مدیریت کیفیت:۲۰

-۶-۲مفهوم برنامه ریزی منابع انسانی:۲۰

۲-۷- متغیرهای داخلی یا سازمانی اثرگذار بر کارکرد برنامه ریزی منابع انسانی:۲۲

۲-۸- متغیرهای خارجی اثرگذار بر کارکرد برنامه ریزی منابع انسانی:۲۳

۲-۹-رویکردهای برنامه ریزی منابع انسانی:۲۵

۲-۱۰- پیش بینی موجودی منابع انسانی:۲۵

۲-۱۱- پیش بینی عرضه درونی منابع انسانی:۲۵

۲-۱۲-پیش بینی عرضه ب یرونی نیروی کار:۲۵

۲-۱۳- الزامات اثربخشی برنامه ریزی منابع انسانی:۲۸

۲-۱۴- مدیریت منابع انسانى و عملکرد مدیر پرسنل:۳۱

۲-۱۵- اهداف مدیریت منابع انسانى:۳۱

۲-۱۶- سطوح تجزیه و تحلیل در توسعه ی منابع انسانی:۳۲

۲- ۱۷- مدلهای توسعه منابع انسانی:۳۳

۲-۱۷-۱- مدلهای عقلایی توسعه ی منابع انسانی:۳۳

۲-۱۷-۲- مدلهای طبیعی توسعه ی منابع انسانی:۳۴

۲-۱۷-۳- توسعه ی منابع انسانی براساس نقاط مرجع استراتژیک:۳۴

۲-۱۷-۴- رویکرد باز و بسته به توسعه ی منابع انسانی:۳۵

۲-۱۷-۵- توسعه ی منابع انسانی مشتق شده از نیاز:۳۶

۲-۱۷-۶- توسعه ی منابع انسانی مشتق شده ازفرصت:۳۷

۲-۱۷-۷- توسعه ی منابع انسانی مشتق شده از قابلیتها:۳۷

۲-۱۷-۸- مدل I-A توسعه ی منابع انسانی :. ۳۷

۲-۱۸- هویت بخشی.. ۳۸

۲-۱۹- هم آهنگ سازی… ۳۸

۲-۲۰- موفقیت…. ۳۸

۲-۲۱- انطباق.. ۳۹

۲-۲۲- وظایف مدیریت منابع انسانى در مدیریت کیفیت:۳۹

۲-۲۲-۱- برنامه ریزى نیروى انسانى، کارمندیابى و گزینش:۴۰

۲-۲۲-۲- آموزش و توسعه نیروى انسانى.. ۴۰

۲-۲۲-۳- نظام جبران خدمات و انگیزه. ۴۱

۲-۲۲-۴- نظام ارزیابى عملکرد. ۴۱

۲-۲۲-۵- پرورش زندگى شغلى.. ۴۱

۲-۲۲-۶- ایمنى و سلامتى روانى و جسمى.. ۴۲

۲-۲۲-۷- بهبود ارتباطات منابع انسانى.. ۴۲

۲-۲۲-۸- تحقیقات منابع انسانى.. ۴۲

۲-۲۳- اهمیت دانش مدیریت منابع انسانى بر مدیریت کیفیت:۴۳

۲-۲۴- عوامل محیطى مؤثر بر مدیریت منابع انسانى:۴۴

۲-۲۴-۱- عوامل محیطى برون سازمانى.. ۴۴

۲-۲۴-۲- عوامل محیطى درون سازمانى.. ۴۷

۲-۲۵- مدل مدیریت کیفیت :۴۹

۲-۲۶- مفاهیم بنیادی:۵۰

۲-۲۷- تعالی چیست ؟. ۵۱

۲-۲۸- جوایز کیفیت و مدیریت کیفیت جامع.. ۵۱

۲-۲۹- تعالی سازمانی چیست ؟. ۵۲

۲-۳۰- لازمه حرکت در مسیر تعالی و سرآمدی… ۵۲

۲-۳۱- ارزش ها و مفاهیم بنیادی:۵۳

۲-۳۲- اصول پایه کیفیت:۵۴

۲-۳۳- روشهای خود ارزیابی در مدل مدیریت کیفیت:۵۵

۲-۳۴- ماموریت مدیریت کیفیت چیست؟. ۵۶

۲-۳۵- اثر بخشی آموزش کارکنان سازمان به عنوان یک ضرورت اساسی.. ۵۷

۲-۳۶- آموزش ضمن خدمت…. ۵۸

۲-۳۷- دلایل نیاز به آموزش کارکنان.. ۵۹

۲-۳۸- مقاصد آموزش ضمن خدمت…. ۵۹

۲-۳۹- مشارکت کارکنان در سازمان در بهبود کیفیت محصول.. ۶۱

۲-۴۰-پیش شرطهای لازم برای مشارکت کارکنان.. ۶۱

۲-۴۱- فوائد مشارکت کارکنان.. ۶۲

۲-۴۲- گروههای مشارکت کارکنان و تیمهای کاری… ۶۳

۲-۴۳- انواع تیم های کاری… ۶۳

۲-۴۴- اخلاق کارکنان و سنجش اخلاق در بین آنان.. ۶۴

۲-۴۵- ضرورت اخلاق اداری :۶۴

۲-۴۶-اصول اخلاق اداری :۶۴

۲-۴۷- عوامل تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان.. ۶۵

۲-۴۸- اهمیت و ضرورت بحث های اخلاقی:۶۶

۲-۴۹- اهمیت اخلاق در روایات اسلامی.. ۶۸

۲-۵۰- معانی و کاربردهای اخلاق.. ۶۸

۲-۵۱- فاکتورهای سطح میانی اثر گذار بر رفتار اخلاقی.. ۷۱

۲-۵۲- فاکتورهای سطح خرد اثر گذار بر رفتار اخلاقی.. ۷۲

۲-۵۳- نظام تشویق و پاداش…. ۷۳

۲-۵۴- خلاقیت و ابتکار برای تشویق کارکنان.. ۷۴

۲-۵۵- ویژگی‌های مدیریت تقدیر سازمانی.. ۷۵

۲-۵۶- نارسایی‌های شیوه‌های قدردانی مرسوم. ۷۶

۲-۵۷- معیارهای شیوه‌های نوین قدردانی.. ۷۸

۲-۵۸- نگرش اسلامی نسبت به جایگاه مدیریتی و ارزشی و تربیتی تشویق و تنبیه. ۷۹

۲-۵۹- مزایای مدیریت تقدیر بر مدیریت تنبیه. ۸۱

۲-۶۰-پیشینه پژوهش…. ۸۳

۲-۶۰-۱-تحقیقات داخلی:۸۳

۲-۶۰-۲-تحقیقات خارجی:۸۳

فصل سوم: روش تحقیق

۳-۱ مقدمه. ۸۶

۳-۲ انواع روش تحقیق.. ۸۶

۳-۳ جامعه ی آماری و حجم نمونه. ۸۶

۳-۴ ابزار جمع آوری اطلاعات… ۸۷

۳-۵ سنجش روایی (اعتماد) و پایایی (اعتبار) شاخصها۸۷

۳-۶ روشهای تجزیه و تحلیل آماری… ۸۸

فصل چهارم تجزیه و تحلیل اطلاعات

۴-۱- مقدمه. ۹۱

۴-۲- توصیف داده ها۹۱

۴-۲-۱- سن:۹۲

۴-۲-۲- تحصیلات:۹۳

۴-۲-۳- سابقه کار:۹۴

۴-۳- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها۹۵

۴-۴- نتایج توصیفی:۹۶

۴-۵- ارزیابی سطح توانمند سازی کارکنان توسط شرکت…. ۱۱۶

۴-۶- سطح ارزیابی عملکرد کارکنان توسط شرکت…. ۱۱۷

۴-۷- ارزیابی سطح ارتباطات سازمان.. ۱۱۸

۴-۸- ارزیابی سطح تمرکز بر مشتری… ۱۱۹

۴-۹- ارزیابی سطح توجه شرکت به مدیریت کیفیت…. ۱۲۰

۴-۱۰- نتایج استنباطی.. ۱۲۱

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۱-۵ خلاصه موضوع و روش ها۱۲۴

۲-۵ یافته های تحقیق.. ۱۲۴

۳-۵ پیشنهادهای کاربردی… ۱۲۵

۴-۵ پیشنهادهایی جهت تحقیقات آتی.. ۱۲۵

ضمائم.. ۱۲۶

پرسشنامه. ۱۲۶

جداول Spss: خروجی برنامه. ۱۲۷

منابع و مآخذ:۱۳۴

الف) منابع فارسی.. ۱۳۴

ب) منابع لاتین.. ۱۳۵

تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس
فهرست اشکال

شکل ۲-۱- مدل عقلایی توسعه منابع انسانی.. ۳۳

شکل ۲-۲- مدل طبیعی توسعه منابع انسانی.. ۳۴

شکل ۲-۳- رویکرد های مختلف به توسعه منابع انسانی.. ۳۶

تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس
فهرست جداول

جدول ۲-۱: استراتژی های منابع انسانی.. ۳۵

جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت… ۹۱

جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سن.. ۹۲

جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۹۳

جدول۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار. ۹۴

جدول ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۹۶

جدول ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲. ۹۷

جدول ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳. ۹۸

جدول ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۴. ۹۹

جدول ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۵. ۱۰۰

جدول ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۱۰۱

جدول ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۷. ۱۰۲

جدول ۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۸. ۱۰۳

جدول ۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۹. ۱۰۴

جدول ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۰. ۱۰۵

جدول ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۱. ۱۰۶

جدول ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۲. ۱۰۷

جدول ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۳. ۱۰۸

جدول ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۴. ۱۰۹

جدول ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۵. ۱۱۰

جدول ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۶. ۱۱۱

جدول ۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۷. ۱۱۲

جدول ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸. ۱۱۳

جدول ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۹. ۱۱۴

جدول ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۰. ۱۱۵

جدول۴-۲۵: ارزیابی سطح توانمندسازی کارکنان توسط شرکت… ۱۱۶

جدول۴-۲۶: سطح ارزیابی عملکرد کارکنان توسط شرکت… ۱۱۷

جدول۴-۲۷: ارزیابی سطح ارتباطات سازمانی.. ۱۱۸

جدول۴-۲۸: ارزیابی سطح تمرکز بر مشتری.. ۱۱۹

جدول۴-۲۹: ارزیابی سطح توجه شرکت به مدیریت کیفیت… ۱۲۰

جدول۴-۳۱: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه اول پژوهش… ۱۲۱

جدول۴-۳۲: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه دوم پژوهش… ۱۲۱

جدول۴-۳۳: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن برای فرضیه سوم پژوهش… ۱۲۲

تاثیر توسعه منابع انسانی بر مدیریت کیفیت شرکت چینی پردیس
فهرست نمودارها

نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت… ۹۱

نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سن.. ۹۲

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. ۹۳

نمودار۴-۴: توزیع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار. ۹۴

نمودار ۴-۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱. ۹۶

نمودار ۴-۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲. ۹۷

نمودار ۴-۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳. ۹۸

نمودار ۴-۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۴. ۹۹

نمودار ۴-۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۵. ۱۰۰

نمودار ۴-۱۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۶. ۱۰۱

نمودار ۴-۱۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۷. ۱۰۲

نمودار۴-۱۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۸. ۱۰۳

نمودار۴-۱۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۹. ۱۰۴

نمودار ۴-۱۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۰. ۱۰۵

نمودار ۴-۱۵ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۱. ۱۰۶

نمودار ۴-۱۶ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۲. ۱۰۷

نمودار ۴-۱۷ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۳. ۱۰۸

نمودار ۴-۱۸ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۴. ۱۰۹

نمودار ۴-۱۹ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۵. ۱۱۰

نمودار ۴-۲۰ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۶. ۱۱۱

نمودار ۴-۲۱ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۷. ۱۱۲

نمودار ۴-۲۲ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۸. ۱۱۳

نمودار ۴-۲۳ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۹. ۱۱۴

نمودار ۴-۲۴ : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۰. ۱۱۵

نمودار۴-۲۵: ارزیابی سطح توانمندسازی کارکنان توسط شرکت… ۱۱۶

نمودار۴-۲۶: سطح ارزیابی عملکرد کارکنان توسط شرکت… ۱۱۷

نمودار۴-۲۷: ارزیابی سطح ارتباطات سازمانی.. ۱۱۸

نمودار۴-۲۸: ارزیابی سطح تمرکز بر مشتری.. ۱۱۹

نمودار۴-۲۹: ارزیابی سطح توجه شرکت به مدیریت کیفیت… ۱۲۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.