بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی دارای ۱۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی :

هدف از این پژوهش بررسی تعیین نوع نگرش افراد نسبت به کالاهای مد وارداتی در حوزه اتاق بازرگانی است.این تحقیق از نوع کاربردی و به روش توصیفی-استنباطی انجام گرفته است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه خریداران،مصرف کنندگان، واردکنندگان و اعضای اتاق بازرگانی و نمونه آماری در این پژوهش ۳۶۷ نفر که با استفاده از فرمول کوکران بدست آمد. ابزار پژوهش پرسشنامه استاندارد نگرش افراد درباره کالاهای وارداتی مد می باشد. که پرسشنامه‌ی مورد تحقیق دارای ۲۸سوال اختصاصی و ۵ سوال عمومی میباشد. نتایج آماری نشان داد که نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای مد وارداتی مثبت است. تجزیه و تحلیل نتایج حاصل ازاین پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده ازآمار توصیفی انجام شده است. در این پژوهش برای جمع آوری اطلاعات از تحقیقات میدانی و کتابخانه ای و پرسشنامه استفاده شده است.

بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش…. ۱

۱-۱- مقدمه۲

۱-۲- بیان مسئله۲

۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش۳

۱-۴- اهداف پژوهش۴

۱-۴-۱- هدف اصلی۴

۱-۴-۲- اهداف جزئی۴

۱-۵- فرضیات پژوهش۴

۱-۵-۱- فرضیه اصلی۴

۱-۵-۲- فرضیات فرعی۵

۱-۶- سوالات پژوهش۵

۱-۶-۱- سوال اصلی۵

۱-۶-۲- سوالات فرعی۵

۱-۷- چارچوب نظری پژوهش۶

۱-۸- تعریف واژه ها و اصطلاحات۶

۱-۹- متدولوژی تحقیق۶

۱-۱۰- قلمرو پژوهش:۷

۱-۱۰-۱- قلمرو موضوعی:۷

۱-۱۰-۲- قلمرو زمانی:۷

۱-۱۰-۳- قلمرو مکانی:۷

فصل دوم: ادبیات پژوهش…. ۸

۲-۱- مقدمه۹

۲-۲- مد و مدگرایی۱۰

۲-۲-۱- مد در ایران۱۰

۲-۲-۲- مد و شخصیت افراد۱۱

۲-۲-۳- مد و شخصیت ملی۱۱

۲-۲-۴- لزوم توجه به مد ایرانی اسلامی۱۲

۲-۲-۵- بهپوشی اسلامی چیست؟۱۲

۲-۲-۶- مدگرایی و تاثیر آن بر جوانان۱۳

۲-۲-۷- تعریف:۱۴

۲-۲-۸- مسئله شناسی مد وجوانان :۱۴

۲-۳- مفهوم واردات۲۱

۲-۳-۱- تعریف واردات۲۱

۲-۳-۲- انواع واردات۲۱

۲-۳-۳- وارد کننده کالا در بازارچه مرزی۲۲

۲-۳-۴- واردات قطعی۲۲

۲-۳-۵- واردات از طریق بازارچه های مرزی۲۴

۲-۳-۶- انواع کالا از لحاظ شرایط ورود۲۵

۲-۳-۷- واردات در بازارچه های مرزی۲۵

۲-۳-۸- تشریفات ترخیص۲۷

۲-۴- تاریخچه ۲۸

۲-۵- تاریخچه و معرفی اتاق بازرگانی ۲۹

۲-۶- تعریف اصطلاحات۲۹

فصل سوم: روش پژوهش…. ۳۲

۳-۱- مقدمه۳۳

۳-۲- روش پژوهش۳۳

۳-۳- جامعه آماری۳۳

۳-۴- حجم نمونه و نمونه گیری۳۳

۳-۵- نحوه گردآوری داده ها۳۴

۳-۶- ابزار پژوهش۳۴

۳-۷- روش گردآوری داده ها۳۴

۳-۸- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها۳۵

۳-۹- ابزار اندازه گیری پژوهش۳۶

۳-۱۰- روایی و پایایی پرسشنامه ها۳۶

۳-۱۱- تجزیه و تحلیل داده های پژوهش۳۷

۳-۱۲- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیر های تحقیق۳۷

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها۳۸

۴-۱- مقدمه۳۹

۴-۲- آمار توصیفی۳۹

۴-۲-۱- جنسیت:۴۰

۴-۲-۲- سن:۴۱

۴-۲-۳- سطح تحصیلات:۴۲

۴-۲-۴- شغل:۴۳

۴-۲-۵- کالاهای مد :۴۴

۴-۳- آمار استنباطی۴۵

۴-۳-۱- نتایج توصیفی۴۶

۴-۳-۲- ارزیابی سطح کیفیت و دوام کالاهای وارداتی از منظر مصرف کنندگان:۷۴

۴-۳-۳- ارزیابی سطح تبلیغات و طراحی کالاهای وارداتی از منظر مصرف کنندگان:۷۵

۴-۳-۴- ارزیابی اعتمادبه نفس افراد در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی:۷۶

۴-۳-۵- ارزیابی سطح تغییر شخصیت در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی:۷۸

۴-۳-۶- ارزیابی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای مد وارداتی:۷۹

۴-۳-۷- نتایج استنباطی۸۰

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری… ۹۵

۵-۱- مقدمه۹۶

۵-۲- نتیجه گیری از فرضیه ها۹۶

۵-۳- نتیجه یافته ها۹۹

۵-۴- محدودیت های پژوهش۱۰۰

۵-۴-۱- محدودیت در دسترس پژوهشگر۱۰۰

۵-۴-۲- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر۱۰۰

۵-۵- پیشنهادات۱۰۰

۵-۵-۱- پیشنهادات پژوهش:۱۰۰

۵-۵-۲- پیشنهادات به محققان بعدی۱۰۱

۵-۵-۳- پیشنهادات کاربردی۱۰۱

منابع و مآخذ :۱۰۲

پیوســـت ها۱۰۴

پرسشنامه۱۰۵

جداول برنامه spss107

چکیده لاتین۱۳۲

بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی
فهرست جداول

جدول ۳-۱: سنجش روایی(اعتبار ) پرسشنامه:۳۶

جدول ۳-۲: نتایج آزمون Cronbachs Alpha36

جدول۴-۱: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت۴۰

جدول۴-۲: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک سن۴۱

جدول۴-۳: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات۴۲

جدول۴-۴: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک شغل۴۳

جدول۴-۵: توزیع فراوانی و درصد خرید کالاهای مد۴۴

جدول ۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۴۶

جدول۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۴۷

جدول۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳۴۸

جدول۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴۴۹

جدول۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵۵۰

جدول۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۶۵۱

جدول۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷۵۲

جدول۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸۵۳

جدول ۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹۵۴

جدول ۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰۵۵

جدول ۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱۵۶

جدول ۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲۵۷

جدول ۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳۵۸

جدول ۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴۵۹

جدول ۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵۶۰

جدول ۴-۲۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶۶۱

جدول ۴-۲۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷۶۲

جدول ۴-۲۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸۶۳

جدول ۴-۲۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹۶۴

جدول ۴-۲۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۰۶۵

جدول ۴-۲۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱۶۶

جدول ۴-۲۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۲۶۷

جدول ۴-۲۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۳۶۸

جدول ۴-۲۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۴۶۹

جدول ۴-۳۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۵۷۰

جدول ۴-۳۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۶۷۱

جدول ۴-۳۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۷۷۲

جدول ۴-۳۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۸۷۳

جدول۴-۳۴: ارزیابی سطح کیفیت و دوام کالاهای وارداتی از منظر مصرف کنندگان۷۴

جدول۴-۳۵: ارزیابی سطح تبلیغات و طراحی کالاهای وارداتی از منظر مصرف کنندگان۷۵

جدول۴-۳۶: ارزیابی اعتمادبه نفس افراد در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی۷۶

جدول۴-۳۷: ارزیابی سطح موفقیت در زندگی در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی۷۷

جدول۴-۳۸: ارزیابی سطح تغییر شخصیت در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی۷۸

جدول۴-۳۹: ارزیابی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای مد وارداتی۷۹

جدول۴-۴۰: آزمون کولموگروف- اسمیرنف تک نمونه ای برای متغیرهای اصلی پژوهش۸۰

جدول۴-۴۱: جدول تقاطعی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای وارداتی وکیفیت و دوام آنها۸۱

جدول۴-۴۲: نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه اول پژوهش۸۱

جدول۴-۴۳: جدول تقاطعی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای وارداتی و تبلیغات و طراحی آنها۸۲

جدول۴-۴۴: نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه دوم پژوهش۸۲

جدول۴-۴۵: جدول تقاطعی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای وارداتی و اعتماد و عزت نفس۸۳

جدول۴-۴۶: نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه سوم پژوهش۸۳

جدول۴-۴۷: جدول تقاطعی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای وارداتی و کسب موفقیت در زندگی۸۴

جدول۴-۴۸: نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه چهارم پژوهش۸۴

جدول۴-۴۹: جدول تقاطعی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای وارداتی و تغییرشخصیت۸۵

جدول۴-۵۰: نتایج آزمون کای اسکوئر برای فرضیه پنجم پژوهش۸۵

جدول۴-۵۱: ارزیابی سطح نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای مد وارداتی۸۶

جدول۴-۵۲: نتایج آزمون کای اسکوئر تک نمونه ای برای فرضیه اصلی پژوهش۸۶

جدول ۴-۵۳ : بررسی اثر جنسیت پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۷

جدول ۴-۵۴ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۸۸

جدول ۴-۵۵: بررسی اثر سن پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۸۹

جدول ۴-۵۶ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۹۰

جدول ۴-۵۷: بررسی اثر تحصیلات پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۹۱

جدول ۴-۵۸ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۹۲

جدول ۴-۵۹: بررسی اثر شغل پاسخ دهندگان بر روی متغیرهای تحقیق۹۳

جدول ۴-۶۰ : درجه اهمیت پاسخ به متغیرهای تحقیق۹۴

بررسی نوع نگــرش افراد نسبت به کــالاهای مـــد وارداتـی
فهرست نمودارها

نمودار۴-۱: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک جنسیت۴۰

نمودار۴-۲: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک سن۴۱

نمودار۴-۳: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک تحصیلات۴۲

نمودار۴-۴: توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان مورد مطالعه به تفکیک شغل۴۳

نمودار۴-۵: توزیع فراوانی و درصد خرید کالاهای مد۴۴

نمودار۴-۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۱۴۶

نمودار۴-۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۲۴۷

نمودار۴-۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه ۳۴۸

نمودار۴-۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۴۴۹

نمودار۴-۱۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۵۵۰

نمودار۴-۱۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۶۵۱

نمودار۴-۱۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۷۵۲

نمودار ۴-۱۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۸۵۳

نمودار ۴-۱۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۹۵۴

نمودار ۴-۱۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۰۵۵

نمودار ۴-۱۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۱۵۶

نمودار ۴-۱۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۲۵۷

نمودار ۴-۱۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۳۵۸

نمودار ۴-۱۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۴۵۹

نمودار ۴-۲۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۵۶۰

نمودار ۴-۲۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۶۶۱

نمودار ۴-۲۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۷۶۲

نمودار ۴-۲۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۸۶۳

نمودار ۴-۲۴: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۱۹۶۴

نمودار ۴-۲۵: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۰۶۵

نمودار ۴-۲۶: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۱۶۶

نمودار ۴-۲۷: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۲۶۷

نمودار ۴-۲۸: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۳۶۸

نمودار ۴-۲۹: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۴۶۹

نمودار ۴-۳۰: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۵۷۰

نمودار ۴-۳۱: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۶۷۱

نمودار ۴-۳۲: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۷۷۲

نمودار ۴-۳۳: ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه۲۸۷۳

نمودار۴-۳۴: ارزیابی سطح کیفیت و دوام کالاهای وارداتی از منظر مصرف کنندگان۷۴

نمودار۴-۳۵: ارزیابی سطح تبلیغات و طراحی کالاهای وارداتی از منظر مصرف کنندگان۷۵

نمودار۴-۳۶: ارزیابی احساس اعتمادبه نفس افراد در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی۷۶

نمودار۴-۳۷: ارزیابی سطح موفقیت در زندگی در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی۷۷

نمودار۴-۳۸: ارزیابی سطح تغییر شخصیت در اثر استفاده از کالا های مد وارداتی۷۸

نمودار۴-۳۹: ارزیابی نگرش افراد نسبت به استفاده از کالاهای مد وارداتی۷۹

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.