بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش دارای ۱۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش :
بیان مسئله:آیا بین تأثیر روشهای صحیح مطالعه (روش اجمالی، عبارت خوانی ، تندخوانی ، دقیق خوانی) در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تفادت معنی دار وجود دارد ؟
هدف : در این پژوهش سعی شده است به سؤال جواب قانع کننده ای با توجه به مسائل آماری داده شود.
فرضیه : بین تأثیر روش های صحیح مطالعه(روش اجمالی، عبارت خوانی ، تندخوانی ، دقیق خوانی ) در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تفاوت وجود دارد.
روش پژوهش : در این پژوهش از تحلیل واریانس استفاده شده است .
جامعه ی آماری : مدارس راهنمایی دخترانه آموزش پرورش شهرستان .
نمونه و روش نمونه گیری : ۱۰۰ نفر دانش آموزان دختر و از روش تصادفی خوشه ای استفاده شده است .
ابزار اندازه گیری : پرسشنامه
روش جمع آوری اطلاعات : چون متغیرهای ما به صورت کیفی می باشد از روش تحلیل واریانس استفاده شده است .
نتیجه:اینکه بین تأثیر روش های صحیح مطالعه (روش اجمالی، عبارت خوانی ، تندخوانی ، دقیق خوانی ) در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تفاوت معنی دار وجود دارد.
بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
۱-۱- مقدمه. ۱۱
۱-۲- بیان مسئله. ۱۲
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش….. ۱۴
۱-۴- اهداف پژوهش….. ۱۵
۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۵
۱-۴-۲- اهداف فرعی.. ۱۶
۱-۵-سوالات تحقیق.. ۱۶
۱-۶- فرضیه. ۱۶
۱-۷- تعاریف عملیاتی… ۱۷
۱-۸- تعاریف اصطلاحات و واژه ها۱۷
۱-۹- جامعه ی آماری… ۱۸
۱-۱۰- گروه نمونه آماری :۱۸
۱-۱۱- روش نمونه گیری :۱۸
۱-۱۲- روش جمع آوری اطلاعات…. ۱۸
۱-۱۳- روش تحقیق.. ۱۹
۱-۱۴- روش آماری… ۱۹
فصل دوم: ادبیات تحقیق…. ۲۱
۲-۱- مقدمه. ۲۱
۲-۲- تاریخچه مطالعاتی… ۲۲
۲-۳- راهبردهای به یاد سپاری… ۲۶
۲-۳-۱- حفظ طوطی وار مطالب غیر معنی دار. ۲۶
۲-۳-۲- معنی دار کردن مطالب… ۲۷
۲-۳-۳- استفاده از واسطه ها۲۸
۲-۳-۴- پیش سازمان دهنده. ۲۸
۲-۳-۵- ساخت سلسله مراتب مطالب یادگیری.. ۲۹
۲-۴- سازمان دادن به مطالب…. ۲۹
۲-۴-۱- روش مردر. ۲۹
۲-۴-۲- روش آموزش دو جانبه. ۳۰
۲-۴-۳- روش مطالعه ی مشارکتی.. ۳۱
۲-۴-۴- روش پرسیدن دوجانبه. ۳۲
۲-۵- روش های مطالعه. ۳۳
۲-۵-۱- خواندن اجمالی.. ۳۳
۲-۵-۲- روش تندخوانی.. ۳۵
۲-۵-۲-۱- فواید تند خوانی.. ۳۶
۲-۵-۲-۲- روش محاسبه سرعت خواندن در تند خوانی.. ۳۸
۲-۵-۳- خواندن با دست :۴۰
۲-۵-۴- گذرخوانی :۴۰
۲-۵-۵- شیوه سطحی خوانی.. ۴۲
۲-۵-۶- دقیق خوانی.. ۴۳
۲-۵-۶-۱- مراحل دقیق خوانی.. ۴۴
۲-۵-۶-۲- متن خوانی.. ۴۴
۲-۵-۶-۳- خواندن چند کلمه با هم یا عبارت خوانی.. ۴۵
۲-۵-۶-۴- فنون مربوط به روش دقیق خوانی :۴۷
۲-۶- مراحل خواندن :۵۳
۲-۶-۱- شناسایی :۵۳
۲-۶-۲- به کارگیری فن صحیح خواندن :۵۵
۲-۷- فرمول محاسبه ی سرعت مطالعه :۵۸
۲-۸- چگونه باید مطالعه کنیم؟. ۵۹
۲-۹- عوامل موثر در یادگیری… ۶۰
۲-۱۰- ارتباط مطالعه با یادگیری… ۶۱
۲-۱۰-۱- اهمیت مطالعه در یادگیری.. ۶۱
۲-۱۰-۲- روشهایی برای مطالعه صحیح جهت یادگیری بهتر. ۶۳
۲-۱۱- انواع روشهای مطالعه. ۶۴
۲-۱۱-۱- روش پس ختام. ۶۴
۲-۱۱-۲- مراحل پیش خوانی.. ۶۵
۲-۱۱-۳- مرحله سؤال کردن. ۶۵
۲-۱۱-۴- مرحله خواندن. ۶۵
۲-۱۱-۵- مرحله تفکر. ۶۵
۲-۱۱-۶- مرحله از حفظ گفتنی.. ۶۶
۲-۱۱-۷- مرحله مرور کردن. ۶۶
۲-۱۱-۸- روش دقیق خوانی.. ۶۶
۲-۱۱-۹- تکنیک خلاصه برداری.. ۶۷
۲-۱۱-۱۰- تکنیک سازماندهی مطالب… ۶۷
۲-۱۱-۱۱- تکنیک علامت گذاری در متن.. ۶۷
۲-۱۱-۱۲- حذف عوامل مزاحم فکری.. ۶۸
۲-۱۱-۱۳- فراهم کردن محیط مناسب… ۶۸
۲-۱۲- نظام مطالعه برتر. ۶۹
۲-۱۲-۱- بخش پیش مطالعه. ۷۰
۲-۱۲-۲- بخش حین مطالعه. ۷۱
۲-۱۲-۳- بخش پس از مطالعه. ۷۲
۲-۱۳- فیزیولوژی یادگیری و حافظه. ۷۳
۲-۱۴- نظریه سیناپسی در فیزیولوژی یادگیری و حافظه. ۷۴
۲-۱۵- نظریه مبتنی بر الکتروفیزیولوژی و تشکیل مدارهای حافظه در فیزیولوژی یادگیری و حافظه. ۷۵
۲-۱۶- تفاوت حافظه کوتاه مدت و دراز مدت از لحاظ فیزیولوژی… ۷۵
۲-۱۷- تاثیر عوامل مختلف بر جریان فیزیولوژیکی یادگیری و حافظه. ۷۶
۲-۱۸- روانشناسی یادگیری… ۷۷
۲-۱۹- ویژگیهای یادگیری… ۷۸
۲-۱۹-۱- تغییر در رفتار. ۷۸
۲-۱۹-۲- پایداری نسبی.. ۷۸
۲-۱۹-۳- تواناییهای بالقوه. ۷۹
۲-۱۹-۴- تجربه. ۷۹
۲-۱۹-۵- یادگیری یا وراثت… ۸۰
۲-۲۰- نظریههای یادگیری… ۸۱
۲-۲۱- حافظه و یادگیری… ۸۲
۲-۲۲- فیزیولوژی یادگیری و حافظه. ۸۲
۲-۲۳- گستره روانشناسی یادگیری… ۸۳
۲-۲۴- نحوه مطالعه یک کتاب مشکل.. ۸۴
۲-۲۵- قواعد صحیح خواندن.. ۸۴
۲-۲۶- شرایط مطالعه. ۸۶
۲-۲۷- شیوه های مطالعه. ۸۸
۲-۲۸- مقدمات مطالعه. ۸۹
۲-۲۹- بهداشت مطالعه. ۸۹
۲-۳۰- روش های مطالعه صحیح و درس خواندن برای رسیدن به موفقیت…. ۹۵
۲-۳۱- شش روش مطالعه:۹۶
۲-۳۲- روش های صحیح مطالعه از زبان روان شناسان.. ۹۸
۲-۳۳- نقش والدین در ایجاد روش های صحیح مطالعه و هدایت تحصیلی دانش آموزان.. ۱۰۲
۲-۳۳-۱- پیشینه ی تحقیق :۱۱۰
فصل سوم : روش آماری… ۱۱۳
۳-۱- جامعه ی آماری… ۱۱۳
۳-۲- گروه نمونه آماری :۱۱۳
۳-۳- روش نمونه گیری :۱۱۳
۳-۴- روش جمع آوری اطلاعات…. ۱۱۴
۳-۵- روش تحقیق.. ۱۱۵
۳-۶- روش آماری… ۱۱۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها۱۱۶
مقدمه. ۱۱۷
۴-۱- مقدمه :۱۱۷
۴-۲- استخراج داده ها۱۱۷
۴-۳- تشکیل جداول اجرای آزمون آماری… ۱۱۹
۴-۴- تفسیر نتیجه آزمون :۱۲۵
فصل پنجم: نتیجه گیری… ۱۴۵
۵-۱- مقدمه :۱۴۵
۵-۲- خلاصه ی نتایج :۱۴۵
۵-۳- محدودیتها :۱۴۶
۵-۴- پیشنهادها :۱۴۷
بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش
فهرست منابع و مآخذ.. ۱۴۸
پیوست ها۱۵۲
پرسشنامه :۱۵۲
بررسی میزان تاثیر روش های صحیح مطالعه ، بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی آموزش و پرورش
فهرست جداول
جدول شماره ۱- اجرای آزمون آماری.. ۱۲۲
جدول شماره ۲- جدول آزمون آماری.. ۱۲۵
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.