بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر :

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی نگرش های نا کار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ صورت گرفت.

نمونه ی تحقیق شامل ۱۵۱ دانشجوی دانشگاه (۹۳ دختر و۵۸پسر) بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده از بین دانشجویان حاضر در محوطه و کلاسها انتخاب گردید. ابزار های پژوهش عبارتند از: پرسشنامه ی هراس اجتماعی کانور و همکاران (SPIN ) و پرسشنامه ی نگرش های نا کار آمد بک و وایزمن (DAS) و پرسشنامه ی مهارتهای ارتباطی کوئین دام استفاده گردید. ابزارهای مورد استفاده از اعتبار و پایایی قابل قبولی برخوردار بودند. تحقیق حاضر از نوع همبستگی بود.

نتایج به دست آمده نشان داد که بین مهارتهای ارتباطی با میزان اضطراب اجتماعی رابطه ای وجود ندارد ولی بین نگرش های نا کار آمد با میزان اضطراب اجتماعی رابطه ی معنی داری وجود داشت (P<0/001). همچنین، نتایج نشان داد که اضطراب اجتماعی بین گروه های مجرد و متاهل، دختر و پسر تفاوت معنادار نداشت. بین میانگین دو گروه دختر و پسر در مهارتهای ارتباطی نیز تفاوتی مشاهده نشد.

بررسی رابطه نگرش های ناکار آمد و مهارتهای ارتباطی با اضطراب اجتماعی در دانشجویان دختر و پسر
فهرست مطالب:

فصل اول:کلیات

۱-کلیات.. ۲

۱-۱- مقدمه. ۲

۱-۲- بیان مسأله. ۳

۱-۳- اهمیت و ضرورت.. ۴

۱-۴- اهداف پژوهش…. ۶

۱-۴-۱- اهداف کلی:۶

۱-۴-۲- اهداف جزئی:۶

۱-۵ -فرضیه های پژوهش:۶

۱-۶ -تعاریف نظری و عملیاتی:۷

۱-۶-۱ -تعاریف نظری:۷

۱-۶-۱-۱- اضطراب اجتماعی :۷

۱-۶-۱-۲- مهارتهای ارتباطی:۷

۱-۶-۱-۳- نگرش های ناکار آمد:۷

۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی…..۷

۱-۶-۲-۱- اضطراب اجتماعی:۷

۱-۶-۲-۲- مهارتهای ارتباطی:۸

۱-۶-۲-۳- نگرش های نا کار آمد:۸

فصل دوم:نظریات و پیشینه تحقیقاتی

۲- نظریات و پیشینه تحقیقاتی.. ۱۰

۲-۱- مقدمه. ۱۰

۲-۲-هراس اجتماعی.. ۱۰

۲-۲-۱-تعریف هراس اجتماعی.. ۱۰

۲-۲-۲-سن شروع. ۱۰

۲-۲-۳-جنسیت… ۱۱

۲-۲-۴- شیوع. ۱۱

۲-۲-۵-علائم اضطراب… ۱۲

۲-۲-۶- تشخیص اختلال اضطراب… ۱۳

۲-۲-۷- علل احتمالی هراس اجتماعی.. ۱۳

۲-۲-۷-۱- علل زیست شناختی هراس اجتماعی.. ۱۳

۲-۲-۷-۲- علل ژنتیک هراس اجتماعی.. ۱۴

۲-۲-۷-۳-سبک فرزند پروری و هراس اجتماعی.. ۱۴

۲-۲-۷-۴- عوامل محیطی.. ۱۵

۲-۳-ارتباط.. ۱۵

۲-۳-۱- تعریف ارتباط.. ۱۵

۲-۳-۲-شکلهای ارتباط.. ۱۶

۲-۳-۲-۱-ارتباط با خود. ۱۶

۲-۳-۲-۲-ارتباط با دیگران.. ۱۶

۲-۳-۲-۳-ارتباط جمعی یا گروهی.. ۱۶

۲-۳-۳-عوامل موثر در برقراری ارتباط.. ۱۶

۲-۳-۴-راه های عملی برای ارتباط موثر. ۱۷

۲-۴-نظریات.. ۱۷

۲-۴-۱- نظریه زیستی و انتقال دهنده ها۱۷

۲-۴-۲-نظریات روان تحلیل گری.. ۱۹

۲-۴-۲-۱- نظریه فروید. ۱۹

۲-۴-۲-۲- نظریه آدلر. ۲۰

۲-۴-۳-نظریه رفتارگرایی.. ۲۱

۲-۴-۳-۱-نظریه واتسون.. ۲۱

۲-۴-۳-۲-نظریه بندورا۲۲

۲-۴-۳-۳-نظریه سلیگمن.. ۲۲

۲-۴-۳-۴-نظریه اسکینر. ۲۳

۲-۴-۴-نظریه انسان گرایی (نظریه راجرز)۲۳

۲-۴-۵-نظریه شناخت گرایی.. ۲۴

۲-۴-۵-۱-نظریه الیس…. ۲۴

۲-۴-۵-۲-نظریه بک…. ۲۵

۲-۴-۶-نظریه گشتالت (پرلز)۲۶

۲-۵-پیشینه تحقیق.. ۲۷

۲-۵-۱-پیشینه خارجی.. ۲۷

۲-۵-۲-پیشینه داخلی.. ۲۷

فصل سوم:روش جمع آوری داده ها

۳- روش جمع آوری داده ها۳۰

۳-۱- مقدمه. ۳۰

۳-۲- جامعه. ۳۰

۳-۳ – حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۳۰

۳-۴ -طرح پژوهش…. ۳۰

۳-۵- ابزار مورد استفاده پژوهش…۳۰

۳-۵-۱-پرسشنامه هراس اجتماعی.. ۳۰

۳-۵-۲- پرسشنامه ی مهارت های ارتباطی.. ۳۱

۳-۵-۳- پرشسنامه ی نگرش های نا کار آمد (DAS)32

۳-۶- روش آماری پژوهش…. ۳۳

فصل چهارم:یافته های تحقیق

۴- یافته های تحقیق.. ۳۵

۴-۱- مقدمه. ۳۵

۴-۲- آمار توصیفی:۳۵

۴-۲-۱- بررسی حجم نمونه به تفکیک سن:۳۵

۴-۲- ۲-بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت:۳۶

۴-۲- ۳-بررسی حجم نمونه به تفکیک تأهل:۳۶

۴-۲-۴- بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات :۳۷

۴-۲-۵- بررسی حجم نمونه به تفکیک رشته تحصیلی :۳۷

۴-۳- آمار استنباطی:۳۹

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری

۵-بحث و نتیجه گیری.. ۴۷

۵-۱- مقدمه:۴۷

۵-۲- محدودیتها۵۰

۵-۳-پیشنهادات.. ۵۱

منابع.. ۵۲

ضمائم: پرسشنامه. ۵۶

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.