بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت :
در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب میشود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگیهایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش میکنند را نمیتوان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست دادههایی جمعآوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیتها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشتسازی در خصوص بازار اتخاذ کنند. امید است این مقاله کمک به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده کند.
بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت
فهرست مطالب
پیشگفتار ۴
کلیدواژه ۴
مقدمه ۴
بیان مسئله ۵
پیشینه تحقیق ۵
اصول اساسی بازاریابی داخلی ۷
عناصر بازاریابی داخلی ۷
۱ – امنیت شغلی ۷
۲ – آموزشهای متنوع و گسترده: ۸
۳ – ارائه پاداشهای سخاوتمندانه ۸
۴ – تسهیم اطلاعات: ۸
۵ – توانمندسازی کارکنان: ۸
۶ – کاهش فاصله طبقاتی در میان کارکنان: ۸
گامهای بازاریابی داخلی ۹
بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی ۹
۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی ۱۰
۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری ۱۲
۷- اولویتهای مشتریان خارجی ۱۵
۸- اولویتهای مشتریان داخلی۲۳ ۱۷
پیشنهادات نهایی مدیریتی ۲۰
مطالعه موردی یک شرکت در ایران ۲۲
۱- تاریخچه شرکت ۲۲
اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت ۲۲
۲-۱) نحوه توسعه فیزیکی ۲۳
۳-۱) تنوع محصولات ۲۳
۴-۱) توسعه جغرافیایی: ۲۶
۵-۱) تحول ایجادی در بازار ۲۷
۶-۱) توسعه نیروی انسانی ۲۷
۲- وضع موجود شرکت ۲۸
۱-۱) موقعیت مکانی شرکت ۲۸
۲-۲) ارزشهای بنیادین شرکت ۲۸
ماموریت: ۲۸
بینش: ۲۸
۳-۲) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت ۲۸
۴-۲) فرآیندهای کلان شرکت ۲۹
۵-۲) ساختار شرکت ۲۹
۶-۲) اداره شرکت ۳۰
۷-۲) نیروی انسانی ۳۰
۸-۲) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامهریزی تولید) ۳۰
۹-۲) تأمین و تدارکات ۳۱
۱۰-۲) بازار و رقابت: رقبای مهم ۳۱
۱۱-۲) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) ۳۱
۱۲-۲) مالی ۳۲
۱۳-۲) فناوری اطلاعات ۳۲
۱۴-۲) تحقیق و توسعه ۳۲
۱۵-۲) حراست ۳۲
۱۶-۲) شرکت پخش ۳۳
۳- چالشها و برنامههای شرکت ۳۳
چالشها: ۳۳
نتیجهگیری ۳۶
مراجع ۳۷
پینوشتها ۳۷
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.