بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت :

در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب می‌شود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگی‌هایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش می‌کنند را نمی‌توان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست داده‌هایی جمع‌آوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیت‌ها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت‌سازی در خصوص بازار اتخاذ کنند. امید است این مقاله کمک به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده کند.

بررسی سطح تقاضا برای کالا، کیفیت، رقابت، تعیین قیمت
فهرست مطالب

پیشگفتار ۴

کلیدواژه ۴

مقدمه ۴

بیان مسئله ۵

پیشینه تحقیق ۵

اصول اساسی بازاریابی داخلی ۷

عناصر بازاریابی داخلی ۷

۱ – امنیت شغلی ۷

۲ – آموزشهای متنوع و گسترده: ۸

۳ – ارائه پاداشهای سخاوتمندانه ۸

۴ – تسهیم اطلاعات: ۸

۵ – توانمندسازی کارکنان: ۸

۶ – کاهش فاصله طبقاتی در میان کارکنان: ۸

گامهای بازاریابی داخلی ۹

بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی ۹

۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی ۱۰

۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری ۱۲

۷- اولویت‌های مشتریان خارجی ۱۵

۸- اولویت‌های مشتریان داخلی۲۳ ۱۷

پیشنهادات نهایی مدیریتی ۲۰

مطالعه موردی یک شرکت در ایران ۲۲

۱- تاریخچه شرکت ۲۲

اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت ۲۲

۲-۱) نحوه توسعه فیزیکی ۲۳

۳-۱) تنوع محصولات ۲۳

۴-۱) توسعه جغرافیایی: ۲۶

۵-۱) تحول ایجادی در بازار ۲۷

۶-۱) توسعه نیروی انسانی ۲۷

۲- وضع موجود شرکت ۲۸

۱-۱) موقعیت مکانی شرکت ۲۸

۲-۲) ارزش‌های بنیادین شرکت ۲۸

ماموریت: ۲۸

بینش: ۲۸

۳-۲) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت ۲۸

۴-۲) فرآیندهای کلان شرکت ۲۹

۵-۲) ساختار شرکت ۲۹

۶-۲) اداره شرکت ۳۰

۷-۲) نیروی انسانی ۳۰

۸-۲) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید) ۳۰

۹-۲) تأمین و تدارکات ۳۱

۱۰-۲) بازار و رقابت: رقبای مهم ۳۱

۱۱-۲) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) ۳۱

۱۲-۲) مالی ۳۲

۱۳-۲) فناوری اطلاعات ۳۲

۱۴-۲) تحقیق و توسعه ۳۲

۱۵-۲) حراست ۳۲

۱۶-۲) شرکت پخش ۳۳

۳- چالش‌ها و برنامه‌های شرکت ۳۳

چالش‌ها: ۳۳

نتیجه‌گیری ۳۶

مراجع ۳۷

پی‌نوشت‌ها ۳۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.