آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی دارای ۱۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی :

هدف از این پژوهش آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور از منظر تربیت اخلاقی بود. روش انجام این پژوهش از نوع توصیفی –همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور بود و گروه نمونه مورد مطالعه ۱۰۰ نفر از دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه پیام نور است. روش نمونه­ گیری در این پژوهش بصورت نمونه گیری تصادفی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته آسیب شناسی برنامه ­ریزی درسی پنهان از منظر اخلاق بود. این پرسشنامه دارای ۱۶ سوال ۴ گزینه ای است. سپس با نرم افزار spss یافته های پژوهش را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم. نتایج نشان داد که برنامه ریزی درسی پنهان باعث افزایش پیشرفت تحصیلی و افزایش سطح علمی دانشجویان می شود.

آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی
فهرست مطالب

چکیده

فصل اول: کلیات پژوهش

۱-۱- مقدمه۲

۱-۲- بیان مسئله۳

۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش۴

۱-۴- اهداف پژوهش۵

۱-۴-۱- هدف اصلی۵

۱-۴-۲- اهداف فرعی۶

۱-۵- سوالات پژوهش۶

۱-۶- فرضیه های پژوهش۶

۱-۷- متغیرهای پژوهش۷

۱-۷-۱- متغیر مستقل۷

۱-۷-۲- متغیر وابسته۷

۱-۸- تعریف مفاهیم و اصطلاحات۷

۱-۹- خلاصه۸

فصل دوم: ادبیات پژوهش

۲-۱- مقدمه۱۱

۲-۲- دیدکلی۱۲

۲-۳- تاریخچه پژوهش۱۳

۲-۴- پیشینه ی پژوهش۱۳

۲-۵- مفهوم برنامه درسی۱۴

۲-۶- مفهوم و تعریف برنامه درسی پنهان۱۵

۲-۷- نظریات و دیدگاههای مختلف در مورد برنامه درسی پنهان۱۸

۲-۸- برنامه ی درسی آشکار، پوچ و پنهان۱۹

۲-۸-۱- برنامه ی درسی آشکار و رسمی۲۰

۲-۸-۲- برنامه ی درسی پوچ یا تهی۲۰

۲-۸-۳- برنامه ی درسی پنهان۲۱

۲-۹- ضرورت و اهمیت توجه به برنامه ی درسی پنهان۲۸

۲-۱۰- فاکتورهای مهم در ارزش برنامه درسی پنهان۳۰

۲-۱۱- ویژگیها ی برنامه ی درسی پنهان۳۱

۲-۱۲- رویکردهای برنامه ی درسی پنهان۳۲

۲-۱۲-۱- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی نتیجه :۳۳

۲-۱۲-۲- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی زمینه :۳۳

۲-۱۲-۳- برنامه ی درسی پنهان به منزله ی فرآیند :۳۵

۲-۱۲-۴- عوامل موثر در شکل گیری برنامه ی درسی پنهان۳۵

۲-۱۳- رابطه ی تدریس با برنامه ی درسی پنهان۳۹

۲-۱۴- تاثیر برنامه ی درسی پنهان بر تجربه های یادگیری دانشجویان۴۰

۲-۱۵- ارتباط تکنولوژی آموزشی با برنامه ی درسی پنهان۴۲

۲-۱۶- برنامه درسی، ابزاری برای نیل به تربیت اخلاقی۴۳

۲-۱۶-۱- اهمیت و ضرورت برنامه‌ریزی درسی۴۶

۲-۱۶-۲- مفهوم‌شناسی بحث۴۶

۲-۱۶-۳- مبنای انسان‌شناختی برنامه درسی تربیت اخلاقی۴۸

۲-۱۶-۴- عناصر (عوامل) برنامه‌ درسی۵۰

۲-۱۷- عوامل به وجود آورنده و مؤثر بر آموزشهای حتمی یا برنامه درسی پنهان۶۹

۲-۱۸- نتیجه گیری۷۳

۲-۱۹- پیشنهاد ها و راهکارهایی برای ایجاد زمینه ی طراحی و اجرای برنامه ی درسی پنهان۷۶

فصل سوم: طرح پژوهش

۳-۱- مقدمه۸۰

۳-۲- روش پژوهش۸۰

۳-۳- جامعه‌آماری۸۱

۳-۴- گروه نمونه۸۱

۳-۵- روش جمع آوری اطلاعات۸۲

۳-۶- ابزارهای پژوهش۸۲

۳-۷- تجزیه و تحلیل دادهها۸۲

۳-۸- روش تعیین پایایی ابزار۸۴

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

۴-۱- مقدمه۸۶

۴-۲- نتایج توصیفی۸۷

۴-۳- نتایج استنباطی۹۱

۴-۳-۱- فرضیه اول:۹۱

۴-۳-۲- فرضیه دوم:۹۲

۴-۴- اعتبار یابی۹۳

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه۹۵

۵-۲- نتیجه گیری از فرضیات پژوهش۹۵

۵-۳- نتایج بدست آمده۹۶

۵-۴- پیشنهادات پژوهش۹۶

۵-۴-۱- پیشنهادات بنیادی۹۶

۵-۴-۲- پیشنهادات کابردی۹۷

۵-۵- محدودیت های پژوهش۹۸

۵-۵-۱- محدودیت در دسترس پژوهشگر۹۸

۵-۵-۲- محدودیت غیر دسترس پژوهشگر۹۸

پیوست ها

پرسشنامه. ۱۰۰

جداول spss102

آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی
فهرست منابع:۱۰۹

الف) منابع فارسی.. ۱۰۹

ب) منابع لاتین.. ۱۱۰

چکیده. ۱۱۱

آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی
فهرست جداول

جدول ۲-۱- جدول تعیین پایایی پرسشنامه۸۴

جدول ۴-۱- گرایش‌ها و شاخص‌های مرکزی برنامه ریزی پنهان۸۷

جدول ۴-۲- جدول سطح اطلاعات علمی دانشجویان۸۸

جدول ۴-۳ سطح پیشرفت تحصیلی دانشجویان۸۹

جدول ۴-۴- جنسیت دانشجویان۹۰

جدول۴-۵- خلاصه داده های ضریب همبستگی برای فرضیه پژوهش۹۱

جدول۴-۶- خلاصه داده های ضریب همبستگی برای فرضیه پژوهش۹۲

جدول۴-۷- اعتبار یابی آزمون برنامه ریزی پنهان۹۳

آسیب شناسی برنامه ریزی درسی پنهان گروه علوم تربیتی از منظر تربیت اخلاقی
فهرست نمودارها

نمودار۴-۱- فراوانی برنامه ریزی پنهان در قالب نمودار هیستوگرام۸۷

نمودار۴-۲- سطح اطلاعات علمی دانشجویان در قالب نمودار دایره‌ای۸۸

نمودار۴-۳- سطح پیشرفت تحصیلی دانشجویان در قالب نمودار دایره‌ای۸۹

نمودار۴-۴- جنسیت دانشجویان در قالب نمودار دایره‌ای۹۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.