طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده :

استراتژی شرکت بر پایه نوع آوری، ارتقاء فرآیندهای تولید، کاهش قیمت تمام شده و در نهایت تولید و عرضه محصولات با کیفیت برتر و در راستای شناخت و درک نیاز مشتریان، همواره در پی افزایش سهم بازار همچنین ارتقای سطح دانش، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان منبع تفکر و توسعه بوده و در عرصه رشد اقتصادی کشور نیز سهم بسزایی ایفا نموده است.

از طرف دیگر حضور جدی تر رقبای بین المللی در بازار کشور مان یک هدف استراتژیک به سایر استراتژی های شرکت افزود که این استراتژی جدید تأکید بیشتر بر کیفیت است تا از طریق رقبای بین المللی نتواند از بازار داخلی به راحتی سهم بگیرند.

طرح بازاریابی مواد بهداشتی و شوینده
فهرست مطالب

طرح بازاریابی (مواد بهداشتی و شوینده).. ۲

مقدمه.. ۲

۱- مروری بر محصول تولید شده.. ۲

۲- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. ۴

الف) محیط موقعیتی.. ۴

ب) محیط خنثی.. ۸

ج) محیط رقابت.. ۸

د) محیط شرکت.. ۱۰

ماتریس SWOT. ۱۱

۳- بازار هدف.. ۱۲

۴- مسائل و مشکلات و فرصت ها.. ۱۸

۵- اهداف بازاریابی.. ۱۹

۶- استراتژی بازاریابی.. ۲۲

۷- تاکتیک های بازاریابی.. ۲۲

۸- اجرا و کنترل.. ۲۴

نتیجه گیری :۲۵

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.