پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۹ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده با عنوان راهبردهای تکوین و تولید کالای جدید و دوره ی عمر کالا، در حجم ۳۳ اسلاید.

بخشی از متن:
تولید کالای جدید با ایده یابی آغاز می شود. ایده یابی محک زدن و انتخاب سایر ایده های بکری است که در زمینه ی تولید کالاهای جدید مطرح می شوند. هر شرکتی مجبور است برای دستیابی به تعداد محدودی از ایده های جدید به تعداد زیادی از آنها دست یابد.

پاورپوینت فصل نهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
ایده یابی
منابع داخلی ایده
منابع خارجی ایده
غربال کردن ایده ها
مفهوم آزمایی
تهیه ی راهبرد بازاریابی
تجزیه و نحلیل اقتصادی
آزمون بازاریابی
آزمون بازار استاندارد
بهره برداری تجاری
تکوین و تولید مشتری محور کالای جدید
تکوین و تولید گروهی کالای جدید
راهبردهای دوره ی عمر کالا
مرحله ی معرفی
مرحله ی رشد
مرحله ی بلوغ
مرحله ی زوال
تصمیمات مربوط به کالاو مسئولیت اجتماعی
بازاریابی بین المللی کالا و خدمات

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.