پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :
توضیحات:
پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی (ویراست جدید) تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده با موضوع شرکت و راهبرد بازاریابی مشارکت برای ایجاد ارتباط با مشتریان در ۳۰ اسلاید.
بخشی از متن:
رسالت نامه شرحی از قصد و هدف هر سازمان است. یعنی سازمان خواهان انجام دادن چه کاری در محیطی بزرگ تر است؟ رسالت نامه ی شفاف «دست نامرئی» راهنمای کارکنان هر سازمان است. بررسی های به عمل آمده نشان داده موسسات دارای رسالت نامه ی خوب، عملکرد سازمانی و مالی بهتری دارند.
پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
مراحل برنامه ریزی راهبردی
تعریف رسالت بازار مدار
طراحی ترکیب فعالیت های کسب و کار
تجزیه و تحلیل ترکیب فعالیت های جاری کسب و کار
فعالیت راهبردی SBU
ماتریس سهم- رشدBCG
شبکه ی توسعه ی محصول /بازار
مشارکت با سایر دوایر شرکت
مشارکت با دیگران در سامانه ی بازاریابی
راهبرد بازاریابی مشتری مدار
بخش بندی بازار
تمایز و جایگاه یابی در بازار
چهار پی ترکیب عناصر بازاریابی
تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی،اجرا و کنترل بازاریابی
SWOT تجزیه و تحلیل
سازمان دایره ی بازاریابی
کنترل بازاریابی
کنترل عملیاتی
کنترل راهبردی
ممیزی بازاریابی
بازده بازاریابی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.