گزارش کار ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کار ایران خودرو دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کار ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کار ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کار ایران خودرو :

بخشی از فهرست گزارش کار ایران خودرو

فهرست صفحه
تاریخچه تأسیس ایران خودرو ۱
شرکت خودروسازان ۳
سیستم مالی شرکت ایران خودرو ۷
اداره رسیدگی اسناد ۹
اداره حقوق و مزایا ۹
اداره حسابداری خریدهای خارجی ۱۰
اداره حسابداری اموال ۱۰
حسن انجام کار ۱۵
اوراق بهادار جاری ۱۶
اداره پرداخت ۱۷
بودجه سفارش کار ۱۹
اداره کل فروش ۲۰
اداره کل حسادباری عمومی ۲۱
قراردادهای ایران خودرو ۲۴
اداره اموال و پروژه ها ۲۶
نوشتن معین و تفصیل ۲۹
پیمانکاری پروژه های ایران خودرو ۳۴
نتیجه گیری ۳۹

تاریخچه تأسیس ایران خودرو
شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تاسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساختن قطعات و لوازم مختلف اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ ۲۷ مرداد ماه ۱۳۴۱ با سرمایه اولیه یک صد میلیون ریال و تعداد یکهزار سهم یک هزار ریالی به ثبت رسید و از مهرماه ۱۳۴۲ عملاً فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد.
آمار تولید محصولات ایران خودرو از بدو تأسیس تا پایان سال ۱۳۷۶

بر اساس اساسنامه شرکت که در تاریخ ۱۸ آبانماه ۱۳۵۴ در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب رسید، سرمایه شرکت از مبلغ دو هزار میلیون ریال برآورد شد که این مبلغ تا سال ۱۳۵۷ به بیش از ۱۳ میلیارد ریال افزایش یافت. به استناد صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۳۰/۳/۱۳۵۷ سرمایه شرکت ایران خودرو از ۱۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال منقسم به ۱۵ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال سهم یک هزار ریالی افزایش یافت.
ایران خودرو از اولین شرکتهایی بود که قانون گسترش مالکیت واحدهای تولیدی را به نحو کامل اجرا کرد و ۴۹ درصد سهام آن به کارکنان و مردم واگذار گردید. این شرکت به موجب بند الف قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مصوب سهام ۱۶/۴/۱۳۵۸ ش.رای انقلاب اسلامی اعتبار نوع صنعت، ملی اعلام شد و به موجب مصوبه ۲۸/۲/۱۳۶۵ هیئت وزیران، سهام شرکت از طرف دولت با نام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر شد و تحت پوشش این سازمان با مدیریت منتخب دولت به کار خود ادامه داد. شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ ۲۷/۲/۱۳۶۲ به نام شرکت ایران خودرو «سهامی عام» تغییر نام یافت.
در تاریخ ۲۰/۱۱/۱۳۷۰ طبق مصوبه ای از سوی هیئت دولت اسامی و شرایط شرکتهایی که می توانستند به بورس بروند تعیین شد و ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی بود که توانست خود را با بازار بورس تطبیق دهد. بر اساس اعلام سازمانی مالی در مرداد ماه سال ۱۳۷۲ سرمایه شرکت بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال و تعداد سهام ۵۷ میلیون سهم نیز بوده است و کل سهام متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

شرکت خودروسازان:
شرکت خودروسازان ایران با نام شرکتهای کنسرسیوم کارخانجات صنعتی اتوبوس سازان ایران در تاریخ ۱/۱۰/۱۳۴۳ تاسیس گردید و بر اساس تصمیم مجمع عمومی در اسفند ۱۳۵۱ نام و نوع شرکت به ترتیب به شرکت صنعتی خودروسازان ایران و شرکت سهامی خاص تغییر یافته و هدف از تأسیس این شرکت ایجاد کارخانه اتوبوس سازی واردات و تهیه مواد اولیه و ماشین آلات و لوازم مورد احتیاج و قطعات متحرکه و شاسی و موتور به منظور ساختن، اتوبوس، مینی بوس، میکروبوس، وانت و هر نوع خودرو و امور تولیدی و صنعتی مربوط به آن و معادلات مجاز این امور بوده است.
سرمایه اولیه شرکت به موجب مدارک موجود بالغ بر ۶۰ میلیون ریال منقسم به سهم عادی ده هزار ریالی بوده و تغییرات بعدی افزایش سرمایه به ترتیب از ۶۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال و بعد به ۲۰۰ میلیون ریال و آخرین افزایش سرمایه از ۲۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال بعد از انقلاب بوده است و با موافقت دولت ۲۵% از سهام این شرکت به شرکت ایویکو (فیات ایتالیا) واگذار شد تا از تکنولوژی آن شرکت در کار بهره برداری از کارخانه استفاده شود.
تولید کامیونت در این کارخانه در تمام طول ۲۰ سال گذشته در سطح پایین ادامه داشت و پس از یک دوره سه ساله سالهای ۱۳۶۱، تا ۱۳۶۳ از سال ۱۳۶۴ دوباره به توقف کشیده شد تولید مینی بوس آن نیز دچار یک فراز و نشیب بوده است. در نهایت از سال ۱۳۷۲ تنها به تولید مینی بوس ایویکو روی آورده است که در ابتدا از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار بوده ولی در سال ۱۳۷۴ به حد نصاب ۱۹۳ دستگاه رسیده است.
تولید شرکت خودروسازان در سال های ۱۳۵۶ تا ۱۳۷۴
سال مینی بوس کامیونت مینی بوس ایویکو
۱۳۵۶ ۲۹۷ – –
۱۳۵۷ ۱۴۸ – –
۱۳۵۸ ۱۰۵ – –
۱۳۵۹ ۸۰ – –
۱۳۶۰ ۴۷۴ – –
۱۳۶۱ ۶۱۶ – –
۱۳۶۲ ۱۲۵۷ – –
۱۳۶۳ ۱۵۲۰ – –
۱۳۶۴ ۱۷۳۴ – –
۱۳۶۵ ۸۷۲ – –
۱۳۶۶ ۲۴۶ – –
۱۳۶۷ ۵۷۶ – –
۱۳۶۸ ۱۱۳۲ – –
۱۳۶۹ ۲۴۵۶ – –
۱۳۷۰ ۱۲۵۱ – –
۱۳۷۱ – – –
۱۳۷۲ – – ۹۶۰
۱۳۷۳ – – ۸۹۲
۱۳۷۴ – – ۱۹۳

تولید شرکت خودروسازان طی سال های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۷
نام محصولات ۱۳۵۶ ۱۳۵۷ ۱۳۵۸ ۱۳۵۹ ۱۳۶۰ ۱۳۶۱ ۱۳۶۲ ۱۳۶۳ ۱۳۶۴ ۱۳۶۵ ۱۳۶۶ ۱۳۶۷
مینی بوس فیات ۲۹۷ ۱۴۸ ۱۰۵ ۸۰ ۴۷۴ ۶۱۶ ۱۲۷۵ ۱۵۲۰ ۱۷۳۴ ۸۷۷ ۶۴۶ ۶۵۷
شاسی مینی بوس ۰ ۰ ۰ ۰ ۲۸ ۴۱۴ ۱۵۳۸ ۱۱۷۸ ۸۷۱ ۰ ۰ ۰
کامیونت ۴۹ ۳۵ ۱۱۰ ۲۵۲ – – – – – – – –

«سیستم مالی شرکت ایران خودرو»
اداره رسیدگی اسناد
ادره دفترداری
اداره کل حسابداری عمومی اداره اموال و پروژه ها
اداره حسابداری خرید خارج
اداره حقوق و مزایا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.