پاورپوینت بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق، در حجم ۲۰ اسلاید، شامل توضیحات همراه با تصاویر.

بخشی از متن:
یک استراتژی بازاریابی غیر معمول اگر با دقت انجام گیرد نسبت به یک استراتژی سنتی می تواند توجه بیشتری را جلب کند. مثلا چاپ عکس مشتریان بر روی برچسب محصولات.
شرکت سودای جونز به دلیل استراتژی های بازاریابی غیر معمول خود مشهور است. جونز در طول تعطیلات سال نواسانس های جدیدی برای سوداهایش تولید کرد مثل: بوقلمون و عصاره ی گوشت، مخلوط گیاهان خودرو، سیب زمینی شیرین و نخود فرنگی. چاشنی های عجیبی که یاد آور شام عید شکر گذاری بود.

پاورپوینت بازاریابی کسب و کارهای کوچک: استراتژی و تحقیق
فهرست مطالب:

بازاریابی کسب و کارهای کوچک
فلسفه مفهوم بازاریابی
بازاریابی رابطه ای
گاوهای ارغوانی
استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
عوامل ارتقا دهنده طرح بازاریابی
پیش بینی فروش
تعیین بازار هدف
متغیرهای بخش بندی بازار
درک رفتار مصرف کننده
دسته فراخوانده (evoked set)
تحقیقات بازار
تصمیم گیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.