پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر دارای ۲۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان استراتژی بازایابی مشتری مدار، در حجم ۲۷ اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان “استراتژی بازایابی مشتری مدار” در ۲۷ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:

از آنجا که نیازهای خریداران، منحصر به فرد می باشد، فروشنده می تواند هر مشتری را به عنوان یک قسمت مجزا در نظر بگیرد. در حالت ایده آل می تواند برای هر کدام از مشتریان برنامه بازاریابی منحصربه فردی تدارک دید.اما در عمل با اینکه برخی شرکتها تلاش می کنند هر مشتری را به طور منحصربه فردی تحت پوشش قرار دهند، اما بیشتر شرکتها با تعداد زیادی مشتریان کوچک روبرو می شوند و بدین ترتیب بازاریابی منحصر به فرد برایشان به صرفه نخواهد بود. از این رو به دنبال قسمتهای بزرگتری از مشتریان می گردند. در حالت کلی بازاریابی هدفمند در سطوح مختلفی قابل اجراست.

پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
فهرست مطالب:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.