ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS) دارای ۱۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS) :

توضیحات:
پایان نامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (تاپسیس و فرایند تحلیل سلسله مراتبی)، در قالب فایل word و حجم ۱۱۰ صفحه، به انضمام پرسشنامه تحقیق.

بخشی از متن:
هدف این پژوهش ارزیابی عملکرد شعب بانک ملی جهت تعیین موقعیت خود و اخذ تصمیمات استراتژیک برای رسیدن به اهداف می باشد. این تحقیق از لحاظ نوع هدف کاربردی و از لحاظ جمع آوری داده ها از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. پژوهش حاضر یک روش تصمیم گیری چند معیاره برای ارزیابی عملکرد شعب بانک ملی ارائه می کند. در تحقیق حاضر با توجه به مناظر کارت متیازی متوازن، ابتدا ۲۸ زیر معیار متناسب با هر یک از شش منظر BSC که با نظر خواهی از خبرگان انتخاب شده اند، شناسایی گردید. پس از آن اوزان مرتبط با شش منظر اصلی BSC و زیر معیار های مرتبط، با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) محاسبه گردید. نتایج حاصل از مقایسات زوجی AHP نشان داد که در میان ابعاد شش گانه کارت امتیازی متوازن بعد مشتری اهمیت بسیار بالایی دارد و بعد از آن بعد مالی و سپس چهار بعد دیگر، یعنی فرآیندهای داخلی، رشد و یادگیری، محیط و جامعه و رضایت کارکنان مطرح شدند. در این پژوهش سعی شده است مهمترین شاخص ها طرح و مورد سنجش واقع شوند

ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS)
فهرست مطالب:
فصل اول (کلیات تحقیق)
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- اهمیت و ضرورت
۱-۴- اهداف و سوالات تحقیق
۱-۴-۱- اهداف تحقیق
۱-۴-۱-۱ هدف اصلی
۱-۴-۱-۲ اهداف فرعی
۱-۴-۲- سوالات تحقیق
۱-۴-۲-۱- سوال اصلی تحقیق
۱-۴-۲-۲- سوالات فرعی
۱-۵- اطلاعات مورد نیاز
۱-۶- قلمرو تحقیق
۱-۶-۱- قلمرو موضوعی
۱-۶-۲- قلمرو مکانی
۱-۶-۳- قلمرو زمانی
۱-۷- تعریف واژگان
۱-۷-۱- ارزیابی عملکرد
۱-۷-۲- کارت امتیازی متوازن
۱-۷-۳- رتبه-بندی
فصل دوم (مبانی نظری و پیشینه پژوهش)
۲-۱- مقدمه
۲-۲- مبانی نظری
۲-۲-۱- ارزیابی عملکرد
۲-۲-۲- تعاریف ارزیابی عملکرد
۲-۲-۳- دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد
۲-۲-۴- تاریخچه ارزیابی عملکرد
۲-۲-۵- ارزیابی عملکرد در ایران
۲-۲-۶- ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد
۲-۲-۷- ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کارآمد
۲-۳- مدل های ارزیابی عملکرد
۲-۳-۱- مدل‌های اندازه‌گیری عملکرد
۲-۳-۲-۱- مدل سینکوتاتل
۲-۳-۱-۲-ماتریس عملکرد
۲-۳-۱-۳-هرم عملکرد
۲-۳-۱-۴-تحلیل ذینفعان
۲-۳-۱-۵- چارچوب مدوری و استیپل
۲-۳-۱-۶- الگوی فیشر برای ارزیابی عملکرد
۲-۳-۱-۷-مدل کارت امتیازی متوازن
۲-۳-۱-۸-مدل تعالی سازمانی اروپا
۲-۳-۱-۹-مدل دمینگ
۲-۳-۱-۱۰-مدل مالکولم بالدریج
۲-۳-۱-۱۱-مدلتعالیدرکسبوکار
۲-۴-بررسی سیستم های ارزیابی عملکرد و انتخاب مناسبترین سیستم
۲-۴-۱-دلایل انتخاب کارت امتیازی متوازن
۲-۵-معرفی مدل کارت امتیازی متوازن
۲-۵-۱-روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد
۲-۵-۲-منظرهای روش ارزیابی متوازن
۲-۵-۲-۱-منظر مالی
۲-۵-۲-۲-منظرمشتری
۲-۵-۲-۳-منظر فرایندهای داخلی کسب و کار
۲-۵-۲-۴-منظر یادگیری و رشد
۲-۵-۲-۵- منظر رضایت کارکنان
۲-۵-۲-۶- منظر محیط و جامعه
۲-۵-۳-موانع اساسی در سر راه پیاده سازی استراتژی و رفع موانع توسط روش کارت امتیازی متوازن
۲-۵-۴-برطرف کردن موانع اجرای استراتژی به کمک روش ارزیابی متوازن
۲-۵-۴-۱-برطرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی
۲-۵-۴-۲-برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم‌سویی کارکنان
۲-۵-۴-۳-برطرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم
۲-۵-۴-۴-برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد
۲-۶-تصمیم گیری
۳۲۲-۷-مراحل فرآیند تصمیم گیری
۲-۸-مدل های تصمیم گیری
۲-۸-۱- مدل های کلاسیک تحقیق در عملیات
۲-۸-۲- مدل های تصمیم گیری چند معیاره
۲-۹- معیارهای تصمیم گیری
۲-۱۰- انواع مدل های تصمیم گیری چند معیاره
۲-۱۰-۱- گسسته و پیوسته
۲-۱۰-۲- فردی یا گروهی
۲-۱۰-۳- جبرانی و غیر جبرانی
۳۵ ۲-۱۱- نمونه مدل های تصمیم-گیری
۲-۱۱-۱- مدل های غیرجبرانی
۳۶ ۲-۱۱-۲- مدل های جبرانی
۲-۱۲- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
۲-۱۳- تکنیک تاپسیس
۲-۱۳-۱- الگوریتم تکنیک تاپسیس
۲-۱۳-۲- مزایای تکنیک تاپسیس بر دیگر روش ها
۲-۱۴- بانک ملی
۲-۱۴-۱- تاریخچه و معرفی
۲-۱۴-۲- حوزه فعالیت بانک
۲-۱۵- پیشینه تحقیق
۲-۱۵-۱- تحقیقات داخلی
۲-۱۵-۲- تحقیقات خارجی
۲-۱۶- مدل مفهومی تحقیق
۲-۱۷- جمع بندی و نتیجه گیری
فصل سوم (روش شناسی تحقیق)
۳-۱-مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- روشنمونه گیری
۳-۵- روش گردآوری اطلاعات
۳-۵-۱- نحوه امتیازبندی پرسشنامه
۳-۶- مراحل انجام تحقیق
۳-۷- تعییین روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۷-۱- تعیین روایی ابزار سنجش
۳-۷-۲- تعیین پایایی ابزار سنجش
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل داده-ها
۳-۹- خلاصه و جمع بندی فصل
فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)
۴-۱- مقدمه
۴-۲- ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری
۴-۲-۱- جنسیت
۴-۲-۲- سابقه کار
۴-۲-۳- مدرک تحصیلی
۴-۳- ارزیابی عملکرد شعب بانک ملی استان
۴-۳-۱- تعیین زیر معیارهای اولیه و نهایی
۴-۴- تعیین جایگاه هر یک از شعب جهت ارزیابی عملکرد و رتبه-بندی
۴-۵-تبیین تکنیک Topsisدراولویت بندیشعب بانک ملی استان
۴-۶- رتبه بندی شعب بانک ملی

۴-۱۲- خلاصه و جمع بندی فصل
فصل پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادات)
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتیجه گیری
۵-۳- پاسخ به سوالات تحقیق
۵-۳-۱- سوال اصلی تحقیق
۵-۳-۲- سوالات فرعی تحقیق
۵-۴- مقایسه با نتایج برخی تحقیقات مشابه
۵-۵- مقایسه نتایج رتبه بندی تحقیق با سطح بندی ارائه شده ی بانک مرکزی
۵-۶- پیشنهادات
۵-۷- محدودیت های تحقیق
۵-۸- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانکی با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه (AHP، TOPSIS)
فهرست منابع
ضمائم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.