پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری دارای ۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری :

توضیحات:
پروژه رشته حسابداری با موضوع مراحل حسابداری پیمانکاری، در قالب فایل word و در حجم ۶۶ صفحه، همراه با کلیه ضمائم.

بخشی از متن:
انتخاب پیمانکار: کمیسیون مناقصه برای تعیین برنده مناقصه، پیشنهادهای واصله را با رعایت آئین نامه معاملات دولتی افتتاح و قرائت می کند. کمیسیون مزبور ابتدا پاکت الف را باز می کند و در صورتی که پیمانکار تمامی شرایط مزبور در مناقصه را رعایت و کلیه مدارک را ارسال کرده باشد. مبادرت به افتتاح پاکت ب ( برگ یشنهاد مبلغ ) می کند. مناقصه گزار پس از ارزیابی پیشنهاد ها و تهیه جدول مقایسه، از بین پیشنهادهایی که تمامی شرایط مناقصه را دارا باشد و از قیمت اعتدال خارج نباشد. مناسبترین پیشنهاد از نظر مالی و سایر شرایط انتخاب و به عنوان برنده مناقصه معرفی می کند. ضمانت نامه شرکت در مناقصه در صورتی که برنده مناقصه از انعقاد قرارداد امتناع ورزد به نفع کارفرما ضبط خواهد و از نفر دوم برای عقد قرارداد دعوت می شود.

پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری
فهرست مطالب:
پیشگفتار
ارکان اصلی عملیات پیمانکاری
انواع قراردادهای پیمانکاری
مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانکار
مرحله مطالعات مقدماتی یا اولیه طرح
مرحله ۲: ارجاع کار به پیمانکار
مرحله ۳: انعقاد قرارداد با پیمانکار
مرحله ۴: اجراء کار (شروع عملیات)
مخارج اجرای طرح بوسیله کارگاه
مخارج اجرای طرح بوسیله دفتر مرکزی
مرحله ۵: خاتمه کار
سازمان بر اساس وظایف Functional organization
روسای کارگاه ها
ثبت عملیات مالی قراردادهای بلند مدت پیمانکاری
حسابداری قراردادهای بلند مدت پیمانکار
مخارج قبل از انعقاد قرارداد
مخارج پیمان در طول اجرای طرح
به حساب دارایی بردن بهره
مرحله اول: مطالعات مقدماتی طرح
مرحله دوم: مطالعات تفصیلی طرح
مرحله سوم: اجرای طرح
۱.۱. ارجاع کار به پیمانکار
۲. انعقاد قرارداد با پیمانکار
۲.۵. تأدیه پیش پرداخت
۳. عملیات اجرایی
مخارج اجرای طرح بوسیله دفتر مرکزی
دفتر معین پیمانکاری
۴. تنظیم و پرداخت صورت وضعیت کارها
۵. تحویل موقت
۶. تحویل قطعی
لیست حساب ها
حساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول
اسناد دریافتنی
دارائیهای ثابت نامشهود
در آمدها
انتقال سود بستن حساب پیمان تکمیل شده
وجوه دریافت شده
ارزش کار گواهی شده
وجوه دریافت شده
ارزش کار گواهی شده
مخارج واقعی انجام شده
وجوه دریافت شده
ارزش کار گواهی شده
وجوه دریافت شده
نحوه محاسبه استهلاک اموال، مالیات و تجهیزات
منابع
ضمائم
نمودار محتوای عملیات پیمانکاری
فرم های شرکت
– فرم صدور چک
– فرم واگذاری اسناد دریافتی
– قبض دریافت صندوق

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.