بررسی مدیریت کانال های توزیع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  بررسی مدیریت کانال های توزیع دارای ۱۰۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت کانال های توزیع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت کانال های توزیع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت کانال های توزیع :

توضیحات:
پایان نامه رشته مدیریت (گرایش بازرگانی) با عنوان بررسی مدیریت کانال های توزیع، در قالب فایل word و در حجم ۹۳ صفحه، بصورت کاملاً ویرایش شده.

چکیده:
تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیم های بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما اغلب شرکت ها به کانال های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیان باری برای آنان به دنبال دارد. از این رو، احتیاج به همکاری نزدیک و انتخاب درست شرکت های پخش در کانال های توزیع و حفظ همکاری بلندمدت، اهمیتی دوچندان پیدا می کند.توزیع کالاها و خدمات، بخش عمده ای از تولید ناخالص داخلی کشورها را به خود اختصاص میدهد بنابراین وجود یک نظام توزیع کارآمد می تواند به توسعه پایدار اقتصادی کشورها کمک کرده و بسیاری از هزینه های اضافی را از دوش مصرف کنندگان نهایی بردارد.
هدف تحقیق بررسی و مطالعه و بررسی درک کانال های توزیع برای بهتر مدیریت کردن آنها می باشد.

بررسی مدیریت کانال های توزیع
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
۱-۱- بیان مسئله
۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۳- اهداف پژوهش
۱-۳-۱- هدف اصلی پژوهش
۱-۴- سوالات اصلی پژوهش
۱-۵- قلمرو پژوهش
۱-۵-۱-قلمرو موضوعی
۱-۵-۲- قلمرو زمانی
۱-۶- تعاریف مفهومی متغیرهای پژوهش
فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه
الف) مبانی نظری پژوهش
۲-۱- شبکه توزیع کالا
۲-۱-۱- کانالهای توزیع
۲-۱-۲- تعریف کانال توزیع
۲-۱-۳- اهمیت واسطه ها در کانالهای توزیع
۲-۱-۴- عوامل کانالها
۲-۲- اهداف و الزامات کانال
۲-۲-۱- بررسی این عوامل
۲-۳- ساختار کانالهای توزیع
۲-۳-۱- ساختار کانال (محصولات مصرفی)
۲-۳- ۲- محصولات صنعتی
۲-۴- کانالهای چند گانه (دو سویه)
۲-۴-۱- تعریف کانال توزیع چندگانه
۲-۴-۲- هماهنگی
۲-۵- رفتار کانال توزیع
۲-۶- استراتژی هل دادن در مقابل استراتژی کشیدن
۲-۷- سیستم توزیع فیزیکی
۲-۸- هزینه و خدمات پشتیبانی مشتری
۲-۹- مفهوم مرکز – توزیع
۲-۱۰- حمل و نقل
۲-۱۱- مدیریت موجودی کالا
۲-۱۱-۱ – مدیریت توزیع فیزیکی (PDM)
۲-۱۱-۲- رابطه
۲-۱۲- فرایند توزیع
۲-۱۲-۱- موجودی
۲-۱۲-۲- انبارداری
۲-۱۲-۳- حمل و نقل
۲-۱۳- نگرش سیستمی به مدیریت توزیع فیزیکی
۲-۱۴- تعهد
۲-۱۴-۱ تعهد محاسبه ای
۲-۱۴-۲ – تعهد نگرشی
۲-۱۴-۳- نتایج و پیامدهای تعهد
۲-۱۵- ارتباطات
۲-۱۵-۱- ابعاد ارتباطات
۲-۱۶- عملکرد
۲-۱۷- رضایت
۲-۱۸- اعتماد
۲-۱۸-۱ – اعتماد عاطفی
۲-۱۸-۲- اعتماد محاسبه ای
۲-۱۸-۳- اعتماد زمینه ای
۲-۱۸-۴-اعتماد مداوم
۲-۱۸-۵- اعتماد مبتنی بر قابلیت
۲-۱۸-۶- اعتماد معتبر و باورکردنی
۲-۱۸-۷- اعتماد خیرخواهانه
۲-۱۸-۸- نتایج و پیامدهای اعتماد
ب- مروری بر پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش شناسی اجرای تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- جامعه آماری
۳-۳- نمونه گیری
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات
۳-۵- محدودیت های تحقیق
فصل چهارم: پیشنهادات و نتیجه گیری
۴-۱- خلاصه
۴-۲- نتیجه گیری
۴-۳- موانع و محدودیت ها
۴-۴- پیشنهادهای مدیریتی و کاربردی
منابع و مآخذ

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.