بررسی نقش مدیریت ارتقای شغلی بر میزان عملکرد کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  بررسی نقش مدیریت ارتقای شغلی بر میزان عملکرد کارکنان دارای ۱۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مدیریت ارتقای شغلی بر میزان عملکرد کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مدیریت ارتقای شغلی بر میزان عملکرد کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مدیریت ارتقای شغلی بر میزان عملکرد کارکنان :

توضیحات:
پایان نامه رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش مدیریت ارتقاء شغلی بر میزان عملکرد کارکنان (مطالعه موردی شعب بانک کشاورزی)، در قالب فایل word و در حجم ۱۶۲ صفحه، همراه با پرسشنامه و سایر ضمائم.

چکیده:
هدف اصلی این پژوهش بررسی نقش مدیریت ارتقاء شغلی بر میزان عملکرد کارکنان (مطالعه موردی بانک کشاورزی) با توجه به فرضیه اصلی “بررسی رابطه بین مدیریت ارتقاء شغلی و عملکرد کارکنان” اقدام به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در بانک کشاورزی گردید. این پژوهش از نوع کاربردی و از دسته مطالعات، توصیفی – تحلیلی، پیمایشی است که به صورت مقطعی انجام گرفت. نمونه آماری پژوهش ۳۰ نفر از کارکنان بانک کشاورزی بروجن که با استفاده از روش نمونه گیری غیراحتمالی به دست آمد و بر همین اساس پرسشنامه توزیع شد و از روش های آماری استفاده توصیفی و آمار استنباطی به منظور آزمون فرضیه ها استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل از نرم افزار SPSS استفاده شده است. به طور کلی و براساس آزمون های انجام شده و نتایج به دست آمده عملکرد کارکنان در بانک کشاورزی نشان می دهد که بین نظام ارزیابی عملکرد و مدیریت منابع انسانی در بانک رابطه معنی داری وجود دارد.

بررسی نقش مدیریت ارتقای شغلی بر میزان عملکرد کارکنان
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت وضرورت تحقیق
اهداف پژوهش
فرضیات پژوهش
حدود مطالعاتی
تعاریف عملیاتی پژوهش
فصل دوم: چهارچوب نظری پژوهش
مقدمه
الف – مبانی نظری پژوهش
بخش اول
مدیریت منابع انسانی
چگونگی شکل گیری مدیریت منابع انسانی
کارکرد های مدیریت منابع انسانی
وظایف مدیریت منابع انسانی
دلایل نیاز به آموزش کارکنان
بخش دوم
عملکرد
مفهوم ارزشیابی عملکرد
اهداف تهیه وتدوین نظام ارزیابی عملکرد کارکنان
مولفه های مدیریت عملکرد
روشهای ارزیابی عملکرد
منابع ارزیابی عملکرد کارکنان
رویکردها و روشهای ارزشیابی عملکرد
روشهای ارزشیابی عملکرد
موانع و خطاهای ارزیابی عملکرد کارکنان
اجزای اصلی مدیریت موفق
فرایند مدیریت عملکرد
نقش مدیریت عملکرد بردر پرورش منابع انسانی
اهداف ارزشیابی عملکرد
ب- پیشینه پژوهش
مدیریت علمی تیلور
نظریه مدیریت داگلاس
نظریه مدیریت آرجریس
نظریه مدیریت جک ولش
نظریه هاکمن و اولدهام
نتیجه گیری
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش جمع آوری تحقیق
طراحی پرسشنامه
روش تحقیق
متغیرهای تحقیق
جامعه آماری
مقدمه بر روایی وپایایی
روش تجزیه و تحلیل داده ها
نتیجه گیری
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
مقدمه
تحلیل داده ها
زمون فرضیات تحقیق براساس نتایج آزمون رگرسیون
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه
فرضیه اول: آموزش کارکنان و عملکرد آنها
فرضیه دوم: انگیزش کارکنان و عملکرد آنها
فرضیه سوم: تجربه کاری و عملکرد کارکنان
فرضیه چهارم: تحصیلات و عملکرد کارکنان
فرضیه پنجم: تحصیلات و عملکرد کارکنان
محدودیت های تحقیق
پیشنهادات
منابع
منابع خارجی
پیوست ها
پیوست ۱ : پرسش نامه
پیوست ۲: spss

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.