پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی، در حجم ۱۶ اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
توجه به موارد زیر در مطالعه رفتار مصرف کننده در فرهنگها حائز اهمیت می باشد :
– شناسایی انگیزه ها ( چه نیازی در ذهن مردم وجود دارد ).
– ویژگی الگوی رفتار (تصمیم گیرنده خرید ؟نوبتهای خرید ؟ اندازه و کجا ؟)
– ارزشهای اجتماعی (آیا مصرف تحت باورهاست ؟)
– ویژگی یا نحوه تصمیم گیری (تصمیم گیری چگونه ؟ و چه منابع اطلاعاتی ؟)
– ارزیابی روشهای تبلیغی و ترویجی (مشکلات زبانی ؟افراد مورد پذیرش برای فروش توسط مردم ؟)
– نهادهایی که در فکر مردم هستند (خرده فروش و واسطه های در دسترس ؟ چه خدماتی ارائه می دهند ؟)

پاورپوینت مطالعات فرهنگی در بازاریابی بین المللی
فهرست مطالب:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
دانش فرهنگی
حساسیت فرهنگی
عناصر فرهنگ Elements of culture
فرهنگ مادی
نهادهای اجتماعی
جهان بینی
زیبا شناسی
زبان
ارزیابی و شناخت فرهنگها
ارزیابی عناصر فرهنگ
تغییرات فرهنگی
سازگاری فرهنگی
آداب و سنن تجاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.