پروژه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 پروژه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید دارای ۱۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف پروژه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پروژه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید :

توضیحات:
پروژه بررسی مطالعه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید در شرکت همکاران سیستم، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۴۶ صفحه.

چکیده:

ظهور فناوری اطلاعات نه تنها باعث ایجاد علاقه به نحوه دستیابی، ثبت و استخراج داده ها شده است، بلکه در مورد دانش و نحوه مدیریت آن نیز ایجاد علاقه می نماید. در جامعه فراصنعتی، دانش یک منبع کلیدی از اقتصاد است. تقاضای روزافزون مشتریان برای بهبود کیفیت و نوآوری در محصولات تبدیل به فشار بر شرکتها شده است. به همان صورت نیز بروز تهدیدها از جانب رقبا، آنها را مجبور به ارائه محصولات و خدمات جدید مطابق با نیازهای بازار هدف نموده است. این چالشهای مربوطه به بهبود کیفیت و نوآوری و فشار روزافزون بر شرکتها، سازمانها را ملزم به طراحی دوباره فرآیندهای کسب و کار خود کرده است. در اقتصادی که تنها اطمینان آن وجود عدم اطمینان است، تنها منبع مطمئن پایداری در رقابت، دانش است.

این تحقیق یک مدل خاص از توسعه محصول جدید را ارائه می نماید که بر روی منابع ناملموس مرتبط با دانش مؤثر بر موفقیت شرکت در توسعه محصول جدید تأکید دارد. بطور ویژه مدل شامل بازارگرایی شرکت، توانمندی درک بازار، توانمندی ترکیبی و نوآوری سازمانی می باشد. با ادغام توضیحات بازاریابی مختلف، این مدل مفهومی، تأثیرات هر یک از متغیرها را بر توسعه محصول جدید مورد توجه قرار می دهد و یک الگوی خاصی از روابط بین ساختارهای درگیر را ارائه می کند. بطور خاص، مدل پیشنهاد می کند که یک فرهنگ بازارگرا، تأثیر مثبت بر توسعه محصول جدید دارد، تأثیری که بوسیله منابع مرتبط با دانش شرکت یعنی توانمندی درک بازار، توانمندی ترکیبی و نوآوری سازمانی، میانجی گری می شود.

پروژه رابطه بین بازارگرایی، منابع دانشی و توسعه محصول جدید
فهرست مطالب:

فصل اول: کلیات تحقیق

تعریف و تبیین مسئله تحقیق

ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

تعاریف عملیاتی واژه های تحقیق

فصل دوم

مقدمه

توسعه محصول جدید

طبقه بندی تعاریف محصول جدید در نوآوری

طبقه بندی دیگری از مفهوم جدید بودن محصول

رقابت موجود در بازار و تأثیر آن بر موفقیت یا شکست محصول جدید

حمایت مدیران سطوح بالا از پروژه توسعه محصول جدید در فرآیند نوآوری

مراحل ارائه محصول جدید در فرآیند نوآوری

خطی مشی تولید و ارائه محصول جدید در فرآیند نوآوری

مدلی دیگر از فرآیند توسعه محصول جدید

دیدگاه مبتنی بر منابع

بازارگرایی

چشم انداز رفتاری مبتنی بر فرهنگ

چشم انداز اطلاعاتی بازار

تاریخچه بازارگرایی

عوامل تعیین کننده بازارگرایی

عوامل ویژه شرکت

عوامل ویژه بازار

عوامل خرد و کلان بازارگرایی

مدل ترکیب یافته بازارگرایی

ابعاد بازارگرایی

نتایج ایجاد شده از بازارگرایی

توانمندی درک بازار

توانمندی های ترکیبی

اجزاء توانمندی های ترکیبی

نوآوری سازمانی

مفاهیم نوآوری

فرآیند نوآوری

رویکرد چندبعدی به نوآوری

نوآوری بنیادی(رادیکالی)/تکاملی(تدریجی)

نوآوری محصول-فرآیند

نوآوری اداری/فناورانه

انواع نوآوری از دیدگاه شومپیتر و OECD

تحقیقات بازاریابی مؤثر بر نوآوری و توسعه محصول جدید

پیشینه تحقیق

نگاه کلی به گروه شرکتهای همکاران سیستم

فصل سوم

مقدمه

چارچوب نظری تحقیق

متغیرهای مدل

فرضیات تحقیق

شیوه پژوهش

روش تحقیق

روش جمع آوری اطلاعات و ابزار سنجش سازه های تحقیق

تعیین روایی و پایایی ابزار سنجش تحقیق

قلمرو تحقیق

قلمرو موضوعی تحقیق

قلمرو زمانی تحقیق

قلمرو مکانی تحقیق

جامعه و نمونه آماری

روشهای تحلیل و آزمونهای آماری

فصل چهارم

مقدمه

آماره توصیفی سازه های تحقیق

آزمون فرضیه های تحقیق از طریق ضریب همبستگی پیرسون

تحلیل رگرسیون

فصل پنجم

مقدمه

نتایج و یافته های تحقیق

پیشنهادات و ارائه راهکارها

پیشنهاد برای سایر محققین

منابع و مأخذ

پیوستها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.