تحلیل اثرات گازهای باقیمانده، نسبت فشار و نسبت تراکم در سیکل دوگانه، اتو و دیزل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل اثرات گازهای باقیمانده، نسبت فشار و نسبت تراکم در سیکل دوگانه، اتو و دیزل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل اثرات گازهای باقیمانده، نسبت فشار و نسبت تراکم در سیکل دوگانه، اتو و دیزل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثرات گازهای باقیمانده، نسبت فشار و نسبت تراکم در سیکل دوگانه، اتو و دیزل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل اثرات گازهای باقیمانده، نسبت فشار و نسبت تراکم در سیکل دوگانه، اتو و دیزل :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
تحلیل موتورهای احتراق داخلی با تئوری زمان محدود ترمودینامیکی یک ابزار بسیار قدرتمند برای پیشرفت این موتورها می باشد. سیگل دوگانه تقریب بهتری نسبت به سیکل اتو و دیزل برای تحلیل موتورهای مدرن امروزی تراکمی اشتغال جرقه ای با سرعت بالا می باشد. هدف از این مطالعه بررسی اثرات نسبت گازهای باقیمانده، تغییرات فشار و نسبت cut-off روی عملکرد یک موتور سیکل دوگانه با در نظر گرفتن اثرات اتلاف انتقای حرارات، تغییرات گرمای ویژه متغییر و اصطکاک برگشت ناپذیر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.