چرایی تغییر نظام ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
چرایی تغییر نظام ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد چرایی تغییر نظام ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چرایی تغییر نظام ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن چرایی تغییر نظام ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این مقاله به بررسی چرایی تغییر نظام ارزشیابی از یادگیری دانش آموزان پرداخته است. دگرگونی در ساختارهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تغییر در نظامهای آموزشی را به همراه داشته است. یکی از عوامل موثر در اصلاح و بهبود کیفیت نظام آموزشی، استفاده درست از نظام ارزشیابی است. این نظام در ایران با مشکلات جدی مواجه است، صاحب نظران معتقدند، نبود آگاهی و شناخت کافی از اثرات و نارضایی های امتحان سنتی در سرنوشت نظام آموزشی کشور، فقر شدید دانش تخصصی در زمینه رویکردهای اساسی ارزشیابی از آموخته ها، عدم اطلاع کافی از نوآوری ها و تجارب جهانی در قلمرو ارزشیابی، اصلاح کیفیت سنجی و سرانجام نبود زمینه تحول و انگیزه کافی برای تغییر و خروج از دایره سنت های غیرعملی و قدیمی از جمله موانع بازدارنده و چالش های پیش روی اصلاح در روش های آموزشی و ارزشیابی از پیشرفت یادگیری است. پژوهش حاضر ضمن بیان تاریخچه و ضرورت تغییر در نظام ارزشیابی مدارس به معرفی طرح ارزشیابی توصیفی، که از سال ۱۳۸۱ در مدارس ابتدایی کشور به صورت آزمایشی به اجرا در آمده پرداخته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.