بررسی موانع تحقق آموزش و پروش پژوهش محور در دبیرستانهای دخترانه شهرستان سمیرم از دیدگاه دبیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع تحقق آموزش و پروش پژوهش محور در دبیرستانهای دخترانه شهرستان سمیرم از دیدگاه دبیران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع تحقق آموزش و پروش پژوهش محور در دبیرستانهای دخترانه شهرستان سمیرم از دیدگاه دبیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع تحقق آموزش و پروش پژوهش محور در دبیرستانهای دخترانه شهرستان سمیرم از دیدگاه دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع تحقق آموزش و پروش پژوهش محور در دبیرستانهای دخترانه شهرستان سمیرم از دیدگاه دبیران :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی موانع تحقق آموزش و پرورش پژوهش محور در دبیرستانهای دخترانه شهرستان سمیرم از دیدگاه دبیران است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش توصیفی از نوع پیمایش بوده است. جامعه آماری تحقیقی عبارتست از کلیه دبیران دبیرستانهای دخترانه شهرستان مسیرم در سال تحصیلی ۸۸_۸۷ که تعداد انها ۱۲۱ نفر است. در این تحقیق با توجه به محدود بودن حجم جامعه از نمونه گیری استفاده نشده است و تمامی افراد جامعه به عنوان نمونه آماری مورد بررسی قرار گرفته اند. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل پرسشنامه محقق ساخته حاوی ۴۳ سوال بسته پاسخ با مقیاس لیکرت بوده است. روایی پرسشنامه از نوع محتوایی بوده است که با نظر جمعی از متخصصین تعیین شد. پایایی پرسشنامه بر اساس محاسبه ضریف آلفای کرونباخ ۰/۹۱ برآورد شده است.تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار آموزشی در علوم رفتاری در سطح آمار توصیفی صورت گرفته است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد: موانع اقتصادی، سازمانی، اجتماعی – فرهنگی و آموزشی بیش از سطح متوسط از موانع تحقق آموزش و پرورش پژوهش محور می باشند. بیشترین موانع تحقق آموزش و پرورش پژوهش محور مربوط به موانع آموزشی بوده است. از نظر دبیران مرد در مقایسه با دبیران زن درجه تاثیرگذاری موانع فوق در تحقق آموزش و پرورش پژوهش محور بیشتر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.