توصیف وفاداری و انوع وفاداری بینندگان برنامه ی منتخب ورزشی تلویزیون و رابطه ی بین مولفه های وفاداری: مطالعه ی موردی برنامه ی ۹۰ تلویزیون ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توصیف وفاداری و انوع وفاداری بینندگان برنامه ی منتخب ورزشی تلویزیون و رابطه ی بین مولفه های وفاداری: مطالعه ی موردی برنامه ی ۹۰ تلویزیون ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توصیف وفاداری و انوع وفاداری بینندگان برنامه ی منتخب ورزشی تلویزیون و رابطه ی بین مولفه های وفاداری: مطالعه ی موردی برنامه ی ۹۰ تلویزیون ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توصیف وفاداری و انوع وفاداری بینندگان برنامه ی منتخب ورزشی تلویزیون و رابطه ی بین مولفه های وفاداری: مطالعه ی موردی برنامه ی ۹۰ تلویزیون ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توصیف وفاداری و انوع وفاداری بینندگان برنامه ی منتخب ورزشی تلویزیون و رابطه ی بین مولفه های وفاداری: مطالعه ی موردی برنامه ی ۹۰ تلویزیون ایران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر، توصیف وفاداری و انواع وفاداری بینندگان برنامه ی منتخب ورزشی تلویزیون و رابطه ی بین مولفه های وفاداری: مطالعه ی موردی برنامه ی ۹۰ تلویزیون ایران است. از پرسشنامه برای اندازه گیری دو بعد وفاداری نگرشی و رفتاری استفاده شده است، و وفاداری نگرشی و رفتاری خود چهار نوع وفاداری را که شامل وفادار پنهان، غیر وفادار، وفادار واقعی (متعصب)، وفادار جعلی که این ها فقط با آمار توصیفی مورد بررسی قرار گرفتند؛ و سوالات با لیکرت پنج گزینه ای سنجیده شد. توسط شش نفر از اساتید رشته ی تربیت بدنی روایی پرسشنامه تایید شد. نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنف نشانگر نرمال نبودن داده های تحقیق است، بنابراین از نرم افزار SPSS و AMOS استفاده شد اما الگوی پیش بینی شده ایجاد نشد. نتایج تحقیق نشان داد که تمام مولفه های متغیر وفاداری با وفاداری رابطه دارد. طبق جدول نتایج آمار توصیفی؛ میزان وفاداری رفتاری بیشتر از وفادار نگرشی است و از بین انواع وفاداری، بیشترین را وفادار متعصب و کمترین را وفادار جعلی شامل می شود. مولفه های وفاداری (وفاداری نگرشی و رفتاری) با هم رابطه از نوع مثبت دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.