تاثیر بازارگرایی بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازارگرایی بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازارگرایی بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازارگرایی بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در محیط به شدت رقابتی صنعت موادغذایی حفظ و توسعه سهم بازار نتیجه عملکرد برند است بنابراین شناسایی عوامل اثرگذار بر عملکرد برند موضوع مهمی در تصمیمات راهبردی بازاریابی تلقی می شود. این مطالعه با استفاده طرح پژوهش از نوع توصیفی و تحلیلی و از شاخه همبستگی انجام شد. داده ها از طریق پرسشنامه ۱۷ سوالی از ۵۶ مدیران کارخانجات صنایع غذایی در شهر اصفهان جمع آوری شد. پایایی متغیر های مکنون همگی در دامنه قابل قبول قرار دارند. دراین راستا، بر اساس ادبیات تحقیق مدلی برای نشان دادن تاثیر مشتری مداری و بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و بازارگرایی بر عملکرد برند طراحی و با استفاده از نرم افزار پی ال اس (PLS) مورد آزمون قرار گرفت. براساس نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه، مشتری مداری و بازاریابی داخلی تاثیر مثبت و معنادار بر بازارگرایی دارد. در نهایت بازارگرایی تاثیر مثبت و معنادار بر عملکرد برند دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.