ارتباط بین میزان رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه در چارجوب چرخه عمر (مطالعه ی موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین میزان رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه در چارجوب چرخه عمر (مطالعه ی موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین میزان رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه در چارجوب چرخه عمر (مطالعه ی موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین میزان رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه در چارجوب چرخه عمر (مطالعه ی موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین میزان رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه در چارجوب چرخه عمر (مطالعه ی موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل تغییرات بوجود آمده در شرایط اقتصادی، سرمایه ی مورد نیاز شرکتها نیز افزایش یافته است. در نتیجه نیاز شرکتها به یک هزینهسرمایه مناسب بیشتر از قبل حس می شود و از آنجایی که ترکیب بدهی و حقوق صاحبان نقش مهمی در ترکیب سرمایه ی شرکت ها ایفا میکند، این امر می تواند نقش مهمی در تصمیم گیریهای مدیریت داشته باشد. هدف از این پژوهش یافتن ارتباط بین میزان رقابت پذیری در بازارمحصول و هزینه سرمایه در چارچوب چرخه عمر شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بین سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ می باشد.در این پژوهش از شاخص هرفیندال- هیرشمن بعنوان معیارهای رقابت استفاده شده است. تحقیق از نوع همبستگی است و داده های موردمطالعه از ۹۴ شرکت، با توجه به روش داده های تابلویی مورد استفاده قرار گرفته است. جهت آزمون فرضیات با بهره گیری از روش داده ایتابلویی؛ ابتدا آزمون F لیمر، آزمون هاسمن و در نهایت تخمین مدل انجام می شود. یافته های پژوهش حاکی از آن است که رقابت در بازار محصول در مراحل رشد، بلوغ و افول ارتباط مثبت و معناداری با هزینه سرمایه دارد. و همچنین شرکت های که در مرحله بلوغ هستند نسبت بهمراحل (رشد و افول)، رقابت در بازار محصول و هزینه سرمایه سهام عادی، روابط معناداری بیشتری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.