مدل مدیریت زنجیره ی تقاضا: ابزاری برای ایجاد ارزش ذی نفعان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل مدیریت زنجیره ی تقاضا: ابزاری برای ایجاد ارزش ذی نفعان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل مدیریت زنجیره ی تقاضا: ابزاری برای ایجاد ارزش ذی نفعان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل مدیریت زنجیره ی تقاضا: ابزاری برای ایجاد ارزش ذی نفعان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل مدیریت زنجیره ی تقاضا: ابزاری برای ایجاد ارزش ذی نفعان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

فشار اخیر در سازمان ها برای به حداکثر رساندن ارزش سهامداران از طریق مدیریت زنجیره تقاضا در مورد بسیاری از استدلال هاوارد شده، طوری که گروه های مختلفی در رابطه با مطالعه ی این که مدیریت زنجیره عرضه و مدیریت زنجیره تقاضا چه هستند،وجود دارند. این بررسی با هدف افزایش دانش موجود در رابطه با مفهوم مدیریت زنجیره تقاضا و این که چگونه می تواند برای به حداکثر رساندن ارزش سهامداران به کار رود، می باشد.این مطالعه مدیریت زنجیره ی تقاضا را از طریق بررسی تحقیقات جامع در رابطه با تعاریف مختلف مدیریت زنجیره ی تقاضا، تفاوت بین مدیریت زنجیره تقاضا و این که آن ها چگونه می توانند برای دستیابی به ارزش سهامداران یکپارچه شوند، بررسی می نماید.همچنین پژوهش های مربوط به شواهد مدیریت زنجیره تقاضا را در عمل بررسی می کند. بر اساس بررسی تحقیقات یک مدل از مدیریت زنجیره تقاضا توسعه یافته است. این مطالعه یافتن تعادلی را بین زنجیره عرضه و زنجیره ی تقاضا به منظور افزایش ارزش مشتری و در نتیجه ارزش سهامداران نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.