ارزیابی قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی در وبسایت های B2C درکشور چین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی در وبسایت های B2C درکشور چین دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی در وبسایت های B2C درکشور چین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی در وبسایت های B2C درکشور چین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی قابلیت استفاده تجارت الکترونیکی در وبسایت های B2C درکشور چین :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

با توسعه تجارت الکترونیکی، قابلیت استفاده از وبسایت برای مشتریان و شرکت های وبسایتهای تجارت الکترونیکی حیاتی است. با این وجود بسیاری از برنامه های تجارت الکترونیکی همچنان پاسخگوی احتیاجات مشتریان نبوده و صفحات وب نیاز بهواسط کامپیوتری بهتری دارند. ارزیابی وبسایتهای بنگاه با مشتری ) B2C ( در چین طبق معیارهای قابلیت استفاده پیاده سازی شده است. دو پرسشنامه طراحی شده و هنگام اجرای وبسایت های B2C توسط مشتریان برای کسب شاخص ارزیابی تایید شده اند. پرسشنامه اول برای انتخاب عوامل مناسب در مقیاس پرسشنامه و دومی برای ارزیابی اهمیت عوامل انتخاب شده مورد استفادهقرار گرفتند. در نهایت، از شاخص های قابلیت استفاده برای ارزیابی ویژگی های دو وبسایت مهم و اصلی B2C چین استفاده شد. نتایج بدست آمده به طراحان تجارت الکترونیکی B2C کمک می کند تا وبسایت های خود را ارتقاء دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.