نقش رسانه در ورزش بانوان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش رسانه در ورزش بانوان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش رسانه در ورزش بانوان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه در ورزش بانوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش رسانه در ورزش بانوان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
رسانه به عنوان یک وسیله و عامل انتقال دهنده فرهنگ و افکار دارای نقش هایی در زمینه های اجتماعی ، فرهنگ سازی ، اعتماد سازی، انعکاس واقعیت ، تبلیغات ، افکارسنجی ، سرگرمی و تفریح ، آگاهی از جهان هستی ، ارتباطات، آموزش مداوم ،اطلاع رسانی، فعال سازی ، کمک به رشد فرهنگی و فکری جامعه، فراهم کردن سرگرمی های آموزنده ، ایجاد روحیه مشارکت و همکاری ، تغییر نگرش و رفتار مردم نسبت به موضوعات مختلف بویژه ورزش می تواند به عنوان یک منبع قدرت موثر و کارا در راستای توسعه ورزش بانوان استفاده گردد . ورزش می تواند بر شکوفایی و پرورش خصیصه های کارآمدی نظیر اعتمادبه نفس، صبر، صداقت، مسئولیت پذیری، احترام متقابل به حقوق سایر افراد و کارگروهی مؤثر باشد که محصول آن سلامت روانی فرد و در نتیجه سلامت جامعه می شود و نیز در جهت بهداشت جسمی و روانی افراد نقش ارزنده ای ایفا می کند .زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه و نیرویی فعال در جهت تعالی و توسعه کشور در راستای تحقق اهداف توسعه سزاوار توجه بیشتر برای مشارکت در فعالیت های ورزشی می باشند. در این مقاله به بررسی گوشه ای از نقش و کارائی رسانه در این راستا پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.