فاکتوری با عنوان برند درجهت افزایش مقاصد گردشگری وبرنامه ریزی مناسب با بهره گیری از spss (مطالعه موردی : شهر دبی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فاکتوری با عنوان برند درجهت افزایش مقاصد گردشگری وبرنامه ریزی مناسب با بهره گیری از spss (مطالعه موردی : شهر دبی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فاکتوری با عنوان برند درجهت افزایش مقاصد گردشگری وبرنامه ریزی مناسب با بهره گیری از spss (مطالعه موردی : شهر دبی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فاکتوری با عنوان برند درجهت افزایش مقاصد گردشگری وبرنامه ریزی مناسب با بهره گیری از spss (مطالعه موردی : شهر دبی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فاکتوری با عنوان برند درجهت افزایش مقاصد گردشگری وبرنامه ریزی مناسب با بهره گیری از spss (مطالعه موردی : شهر دبی) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

شهر دبی یکی از مشهورترین و محبوب ترین مقاصد گردشگران جهان به شمار می رود. متخصصان یکی از مهم ترین دلایل رشد گردشگری دبی را تأکید این شهر بر روی ارزش های برند در تصمیم گیری ها در خصوص برنامه ریزی گردشگری آن می دانند. هدف از این پژوهش بررسی ارزش ویژه برند گردشگری دبی موردتوجه قرارگرفته است. هدف مقاله حاضر تحلیل ارزش برند در منطقه مورد مطالعه می باشد. برای رسیدن به اهداف تحقیق از روشهای اسنادی و میدانی با تأکید بر تکمیل پرسشنامه نزد ۵۰ نفر گردشگران ایرانی در دبی استفاده شده است. داده های جمع آوری شده در نرم افزار SPSS با استفاده از آزمون تحلیل عاملی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. تجزیه و تحلیل نتایج آزمون تحلیل عاملی نشان می دهد که مهمترین و اولین عامل مؤثر در ارزش برند در منطقه مورد مطالعه عامل سبک زندگی شهروندان دبی است که مقدار ویژه عامل اول برابر با ۷.۰۷۳ است، که به تنهایی م یتواند ۳۲.۱۵۲ درصد واریانس را محاسبه کند و آنرا توضیح دهد. در این عامل ۷ متغیر بارگذاری شده است. بر اساس جدول نهایی بیشترین تاکید دبی بر تصویر ذهنی از برند بوده است؛ به عبارت دیگر تصویر ذهنی از برند بیشترین تاثیر را در ارزش برند گردشگری شهر دبی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.