شناسایی مولفه های موثر بر سطح رضایت وجذب گردشگران بازارچه های شهرستانهای مرزی مطالعه موردی: شهرستان مهاباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی مولفه های موثر بر سطح رضایت وجذب گردشگران بازارچه های شهرستانهای مرزی مطالعه موردی: شهرستان مهاباد دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی مولفه های موثر بر سطح رضایت وجذب گردشگران بازارچه های شهرستانهای مرزی مطالعه موردی: شهرستان مهاباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی مولفه های موثر بر سطح رضایت وجذب گردشگران بازارچه های شهرستانهای مرزی مطالعه موردی: شهرستان مهاباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی مولفه های موثر بر سطح رضایت وجذب گردشگران بازارچه های شهرستانهای مرزی مطالعه موردی: شهرستان مهاباد :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه توسعه گردشگری در تمامی عرصه ها، چه در سطح ملی و منطقه ای و چه در سطح بین المللی مورد توجه برنامه ریزان دولتی و شرکت های خصوصی قرار گرفته است. آگاهی جوامع از اینکه گردشگری منبع درآمد ارزی بسیار مناسب و قابل ملاحضه در اختیار اقتصاد یک کشور قرار می دهد، باعث شده است که گردشگری مفهوم بسیار گسترده ای در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیدا کند و به عنوان یک امکان قابل توجه توسعه منطقه ای، ناحیه ای و محلی محسوب گردد. مکان توریستی بازارچه شهرستان مهاباد واقع در آذربایجان غربی که به نوعی پوششی مناسب برای توسع اقتصادی منطقه است. در واقع به عنوان مهم ترین بخش در اقتصاد داخلی، در جذب گردشگران داخلی می تواند حائز اهمیت بسیاری باشد. لذا این سؤال مطرح می شود که مهمترین مولفه های موثر بر جذب و رضایت گردشگران کدامند؟ این پژوهش از نظر روش تحقیق از نوع تحلیلی، توصیفی و پیمایشی است و با توجه به هدف، از نوع تحقیقات توسعه ای و کاربردی می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از تکنیک تحلیل عاملی، تحلیل خوشه ای با استفاده از نرم افزار SPSS پرداخته شده است. نتایج تحلیل عاملی حاکی از آن است که نظرات گردشگران درباره مولفه های موثر بر جذب و رضایت گردشگران از بازارچه به چهار عامل دسته بندی شده است که به ترتیب اولویت به عنوان عامل های خدماتی- رفاهی، اقتصادی، دسترسی، محیط طبیعی نام گذاری شده اند و در نهایت شاخص ها در سه خوشه دسته بندی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.