بررسی تاثیرعوامل رضایت مندی مشتریان بروفاداری آنها درسازمانهای خدماتی مطالعه موردی شعب نمونه بانک ملی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرعوامل رضایت مندی مشتریان بروفاداری آنها درسازمانهای خدماتی مطالعه موردی شعب نمونه بانک ملی ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرعوامل رضایت مندی مشتریان بروفاداری آنها درسازمانهای خدماتی مطالعه موردی شعب نمونه بانک ملی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرعوامل رضایت مندی مشتریان بروفاداری آنها درسازمانهای خدماتی مطالعه موردی شعب نمونه بانک ملی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرعوامل رضایت مندی مشتریان بروفاداری آنها درسازمانهای خدماتی مطالعه موردی شعب نمونه بانک ملی ایران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

همهمدیران ازاهمیت حفظ و نگهداری مشتریان آگاهند. دنیای رقابتی امروزه سازمانها را بر آن داشته است تا به مشتریان اهمیت بیشتری دهند و به جای توجه به تولید انبوه به مشتری و رضایت وی توجه کنند. با توجه به اهمیت وفاداریمشتریان و محیط رقابتی در سازمانهای خدماتی از جمله بانکها، لازم است که مدیران و بازاریابان بر مفاهیم الگوهای وفاداری و فنون مشتری مداری آگاهی و شناخت کافی بدست آورند. امروزه شاهد هستیم که اکثربانکهای کشورباریزش مشتری مواجههستندازاین جهت این تحقیق علاوه بر شناسایی عوامل این مشکل، سعی دارد تا با ارائه راهکارهایی علاوه بر حفظ مشتریان، بایک رویکرد بازاریابی به تبلیغ برند بانک از طریق خود مشتریان اقدام ورزد. دراین تحقیق، از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی استفاده شده است و از نظر هدف کاربردی میباشد. به دلیل اینکه میتوان از نتایج مورد انتظار این تحقیق برای بهبود وضعیتارتباط با مشتریان بانک و نحوه نگهداری و جذب آنها استفاده نمود، جامعه آماری تحقیق مورد نظر نمونه ای ازمشتریان بانک ملی در کل کشور می باشد و به دلیل حجم بسیار زیاد ما به صورت نمونه گیری از جامعه نامعلوم، داده ها را جمع آوری خواهیم نمود.این واقعیت که وفاداری مشتریان چه درتئوری وجه درعمل بعنوان هسته اصلی بازاریابی توجه شود روزبه روز واضح ترمیشود. شناخت وفاداری مشتریان ومتغیرهای اثرگذار برآن درسالهای اخیربسیارموردتوجه محققان ومدیران قرارگرفته است .درواقع امروزوفاداری بعنوان دستورالعملی برای کسب درآمدوسود مطرح است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.