بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران مطالعه موردی:شعب بانک پاسارگاد کرج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران مطالعه موردی:شعب بانک پاسارگاد کرج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران مطالعه موردی:شعب بانک پاسارگاد کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران مطالعه موردی:شعب بانک پاسارگاد کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران مطالعه موردی:شعب بانک پاسارگاد کرج :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران انجام پذیرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده ها، توصیفی پیمایشی می باشد. -جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه مشتریان بانکداری الکترونیک شعب بانک پاسارگاد کرج تشکیل داده اند که براساس فرمول کوکران ، ۶۹۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. برای دسترسی به نمونهدر این تحقیق، از روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های بود. برای تجزیه و تحلیل آماری یافته ها، از مدل معادلات ساختاری ) smart pls )استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری کاربران تاثیر معنی داری دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.