نقش مدیریت دانش در جهت دهی رفتار مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت دانش در جهت دهی رفتار مشتری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت دانش در جهت دهی رفتار مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت دانش در جهت دهی رفتار مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت دانش در جهت دهی رفتار مشتری :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پرداختن به نیازها و خواسته های مشتریان، تمایل مشتریان را برای وفادار ماندن به شرکتی که خواسته ها و نیازهای مشتریانشرا ارضا می کند، افزایش می دهد. در این پژوهش تاثیر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر رفتار مشتری نشان دادهشده است. هدف از این پژوهش کشف چگونگی تاثیر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر پردازش های سازمانیو فعالیت های آن به منظور خلق وفاداری و ارزش برای مشتری می باشد. این پژوهش شکاف ها و محدودیت های سایرپژوهش ها را عنوان می کند و به شرح راه های بهتری برای رو کردن مشکل کمبود تحقیقات در مورد تاثیر مدیریت دانشو مدیریت ارتباط با مشتری در یک سازمان، توسط اندازه گیری خلق وفاداری و ارزش برای مشتری می پردازد. این پژوهشاز نوع پژوهش پدیدارشناسی است . برای این پژوهش، ۲۰ مصاحبه از ۲۰ مشتری از سازمان های مجری سیستم های مدیریتدانش و مدیریت ارتباط با مشتری به انجام رسید. تحلیل آماری داده ها از طریق تحلیل محتوایی و با استفاده از نرم افزارNVivo صورت پذیرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مصاحبه ها و پرسشنامه های تحقیق نشان دهنده ی الگوهای متعدددر ارتباط با تعریف و نقش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری در این رابطه و رابطه ی معنادار بین مدیریت دانش ومدیریت ارتباط با مشتری است. جایی که یک مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند موجود است، مدیریت دانش می تواند برروی مدیریت ارتباط با مشتری بنا شده و به عملیات پایدار، فرآیندهای استاندارد و هماهنگ، عملکرد بهتر کسب و کار،سازمان با ثباتتر، و توانایی رقابت پذیری بیشتر در بازار منجر شود.اهمیت این مطالعه در سه زمینه است: برای جامعهدانشگاهی، برای شرکتهایی که هدفشان رسیدن به مزیت رقابتی بیش از دیگران است و برای مشتریان این شرکت ها.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.