برندسازی مقصد گردشگری گردشگران ورودی شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برندسازی مقصد گردشگری گردشگران ورودی شهر مشهد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برندسازی مقصد گردشگری گردشگران ورودی شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برندسازی مقصد گردشگری گردشگران ورودی شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برندسازی مقصد گردشگری گردشگران ورودی شهر مشهد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مقصد گردشگری، در واقع یک مکان فیزیکی می باشد که گردشگری در آن روی می دهد. در این رویکرد گردشگرنقش مشارکتی مهمی در شکل دهی و استفاده از فضاها و مکان ها دارد. هدف از برندینگ مقصد افزایش آگاهی، ایجادنگرش مثبت به مقصد و تغییر رفتار مخاطب در جهت بازدید از تقاضا است.در این تحقیق، برندسازی مقصد گردشگریگردشگران ورودی شهر مشهد مورد بررسی قرار می گیرد. در این مطالعه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی دردسترس از میان گردشگران مذهبی ورودی به شهر مشهد که در سطح مکان های زیارتی، تفریحی، سیاحتی چون حرممطهر امام رضا (ع)، آرامگاه فردوسی، کوهسنگی، طرقبه، شاندیز و همچنین فرودگاه، راه آهن و ترمینال شهر مشهد هستندبه برندسازی مقصد گردشگری گردشگران ورودی شهر مشهد پرداخته شده است. بدین منظور، اطلاعات مربوط از طریقتوزیع و تکمیل پرسشنامه ها گردآوری و در نرم افزار EXCEL ثبت شده است. سپس اطلاعات با نرمافزار آماری SPSS ،مورد پردازش و و تجزیه تحلیل قرار گرفته است. سپس، اطلاعات به صورت کلی با استفاده از روشهای آمار توصیفیتوصیف گردیده اند. یافته ها نشان می دهد که اکثر گردشگران (۳۰.۷ درصد) فقط یک بار در سال به سفر می روند. همچنین،۱۱.۲ درصد گردشگران معمولا هر سال به سفر نمی روند. بیشتر گردشگران مذهبی ورودی شهر مشهد که می توان گفت۵۲.۲ درصد گردشگران مذهبی شهر مشهد از استان های تهران و اصفهان بوده و ۴۷.۷ درصد آنها از سایر استان ها بوده اند.همچنین، ۳۵ درصد گردشگران در پنج سال گذشته سه تا پنج بار به مشهد سفر کرده اند و ۷.۹ درصد آنها نیز در پنجسال گذشته به مشهد سفر نکردهاند. همچنین، ۱۳.۵. درصد گردشگران در پنج سال گذشته یک بار، ۲۸.۱ درصد دو بار و۱۵.۵. درصد آنها بیشتر از ۵ بار در پنج سال گذشته به مشهد سفر کرده اند. ۳۸.۴ اکثر گردشگران جهت سفر به مشهد ازقطار استفاده می کنند و ۳۲.۷ درصد از هواپیما، ۲۱.۵ درصد از خودرو شخصی و ۰.۳ درصد از سایر وسایل نقلیه جهت سفر به مشهد استفاده کرده اند. بسیاری از گردشگران جهت اقامت در مشهد ۴۲.۱ درصد هتل ها را انتخاب می کنند.همچنین، ۳۵.۱ درصد گردشگران مورد مطالعه در سفر به مشهد در هتل آپارتمان، ۹.۷ درصد در مهان پذیر، ۷.۴ درصد درمنزل اقوام و ۵.۷ درصد در سایر مکان های اقامتی سکونت داشته اند. شناسایی مجموعه عواملی که باعث می شود ارزش آنبرند مقصد گردشگری از طریق ادراکات گردشگران بالارود می تواند در فرآیند برندسازی و بازاریابی بلند مدت آن مقصدمفید واقع شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.