بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در دنیای امروز با گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات شیوه بازاریابی هم دگرگون شده است و شیوه های قدیمیجوابگوی نیازهای فعلی نیست. بازاریابی اینترنتی به عنوان علمی عملیاتی و پویا، در حال سازگاری و همگامی با تحولاتشکل گرفته از مجرای انقلاب انفورماتیک است. محور اساسی این انقلاب، ظهور رسانه جدید (اینترنت) است. پیاده سازیموفق برنامه های بازاریابی مزایای متعددی برای سازمان به همراه دارد. بازاریابی اینترنتی می تواند یک راه اثر بخش جهتدستیابی به برخی اهداف مانند آگاهی از برند و ارتباطات باشد. یکی از مشکلات بنگاه ها بویژه بنگاه های کوچک و متوسطدر کشور ما، بی توجهی به مطالبات بازار است. کسب و کارهای کوچک می توانند با بهره گیری از شیوه های جدید بازاریابیبویژه بازاریابی اینترنتی در رقابت با دیگر شرکت ها به حیات خود ادامه دهند. در مقاله حاضر، ضمن تبیین اهمیت بازاریابیاینترنتی، نقش بنگاه های کوچک و متوسط در توسعه کشور و شیوه بازاریابی این بنگاه ها به تفصیل آمده است که کسب وکارهای کوچک و متوسط می توانند با توجه به شرایط شرکت، محصول تولیدی، وضعیت رقبا و مخاطبین از آن بهره مند شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.