نوآوری و تاثیر آن در ایجاد ارزش برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نوآوری و تاثیر آن در ایجاد ارزش برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نوآوری و تاثیر آن در ایجاد ارزش برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نوآوری و تاثیر آن در ایجاد ارزش برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نوآوری و تاثیر آن در ایجاد ارزش برند :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به افزایش سریع رقابت و پیچیدگی های عصر اطلاعات سازمان ها و شرکت ها نیازمند آموزش مهارت هایی هستند که بتوانند با علم روز پیشرفت کنند. یکی از این مهارت های مهم نوآوری است بنابراین اگر فردی در شرکت بالاترین حد مهارت را داشته باشد ولی از مهارت نوآوری بی بهره باشد هرگز قادر به انجام کار های خلاق و حرکت در مسیر رشد و توسعه نخواهد بود. به طورکلی تاثیری که نوآوری می تواند بر تمامی جنبه های شرکت داشته باشد انکار ناپذیر است.در پژوهش حاضر سعی شده تا ضمن شناسایی مبانی نوآوری و همچنین تاثیری که میتواند در ایجاد ارزش برند داشته باشد مورد مطالعه و بررسی قرارگیرد. فرضیه هایی که می توان نسبت به این پژوهش در نظر گرفت عبارت است از: ۱)خلاقیت در ارزش برند تاثیر دارد )۲، ابتکار در ارزش برند تاثیر دارد )۳ ایده های نودر ارزش برند تاثیر دارد. و همچنین اهداف تحقیق شامل تعیین خلاقیت بر ارزش برند، تعیین ابتکار برارزش برند و تعیین ایده های نو در ارزش برند می باشد.این تحقیق به لحاظ هدف توصیفی و از نوع کاربردی می باشد که اطلاعات مورد نیاز به روش کتابخانه و میدانی جمع آوری شده است. ابزار مورد نیاز جهت جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته است و روش تجزیه وتحلیل اطلاعات؛ روش همبستگی r پیرسون و نرم افزار Spss می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.