مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد توسعه سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد توسعه سازمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد توسعه سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد توسعه سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد توسعه سازمان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز هیچ سازمانی نمی تواند از طریق برتری در عملیات خود یا نوآوری در محصولات خود، خود را از سایر سازمان ها متمایز کند مگر اینکه نیاز ها وخواسته های مشتریان خود را عمیقا درک کرده باشد. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان درآمده است. در این میان اندیشمندان مدیریت نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آنها را تحت عنوان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تجویز می کنند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی محسوب می شود که هدف آن تنها بالا بردن معاملات شرکت نیست بلکه بدست آوردن رویکردی نو و یکپارچه می باشد. این پژوهش با هدف بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد توسعه سازمان انجام شده است. نتیجه کلی پژوهش نشان دهنده این واقعیت می باشد که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت بسزایی در توسعه و عملکرد سازمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.