بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در محیط پویا و رقابتی خدمات، ارایه ارزش رضایت بخش برای مشتری ضروری است و شکست در انجام این کار، موجب از دست دادن مشتری و کاهش جریان درآمد در آینده که هزینه جایگزینی بالایی دارد، می شود. سازمان ها باید ارزش به مشتریان را از طریق کاهش قیمت کالا یا خدمات، افزایش کیفیت کالا یا خدمات و یا کاهش هزینه های غیر پولی مانند زمان و انرژی مورد نیاز برای دست یابی یا مصرف کالا یا خدمات افزایش دهند. با توجه به اهمیت این موضوع هدف اصلی این پژوهش بررسی مفهوم بازاریابی رابطه مند و تبلیغات دهان به دهان و تاثیر آن ها بر کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک تجارت شهرستان ایلام می باشد جامعه آماری درپژوهش حاضر، مشتریان شعب مختلف بانک تجارت در شهر ایلام می باشند که تعداد ۳۹۵ نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق انتخاب شدند. روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق،روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. برای جمع آوری داده های مورد نیاز تحقیق از یک پرسشنامه با ۲۷ گویه استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید که به کمک دو نرم افزار SPSS , LISREL نتایج تحقیق به دست آمد و نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.