ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسبزنی محیطی و اثر نقش زنان بر بازاریابی سبز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسبزنی محیطی و اثر نقش زنان بر بازاریابی سبز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسبزنی محیطی و اثر نقش زنان بر بازاریابی سبز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسبزنی محیطی و اثر نقش زنان بر بازاریابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارتباط مسئولیت اجتماعی، برچسبزنی محیطی و اثر نقش زنان بر بازاریابی سبز :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
یکی از مسائل روز جهان، مسئله حفظ زیست است. فاجعه زیست نه تنها آرامش و امنیت را اززندگی انسان میرباید، بلکه سلامتی و هستی را تهدید میکند؛ بنابراین ایده ای به نام بازاریابی سبز مطرح میشود تا بتواند خطر این فاجعه را کمرنگ کند.ایده بازاریابی سبز، همان ایده ترویج و توسعه محصولات سبز اغلب در میان مصرف کنندگان سبز است zinkhan &les schmidt 2008-1995 هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی سبز و نقش میانجی و اثربخش زنان در حفظ محیط و بازار است. روش تحقیق کیفی واز حیث هدف کاربردی است از بعد نحوه گرداوری داده ها (مروری-کتابخانه ای) است. تجزیهوتحلیل این پژوهش رابطه مثبت و معنیدار بین عوامل مؤثر بر بازاریابی سبز را بازگو میکند. نتیجه حاصل از بررسیهای انجامشده نشان میدهد که عوامل مؤثری چون مسئولیت اجتماعی، برچسبزنی محیطی و اثر نقش زنان در ایجاد بازاریابی سبز میتوانند در نگه داشت و حفظ محیطی سالم نقش ارزندهای داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.