اثر مصرف بر توسعه پایدار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر مصرف بر توسعه پایدار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر مصرف بر توسعه پایدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر مصرف بر توسعه پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر مصرف بر توسعه پایدار :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

افزایش گازهای گلخانه ای، تخریب لایه اوزون، ذوب شدن یخ های قطبی، از دست دادن گونه ها و فرسایش زمین های کشاورزی اخیرا مورد توجه عموم قرار گرفته است. از آنجاکه مصرف از علل کلیدی در تخلیه منابع طبیعی، آلودگی و تخریب محیط زیست است، هدف این پژوهش بررسی اثر مصرف بر توسعه پایدار است. از جمله راهکارها در مسیر انطباق مصرف با اصول توسعه پایدار، به کارگیری سیاست های اقتصاد تکاملی و همچنین تقویت سه راهبرد کلیدی برای حرکت در جهت مصرف پایدار است که شامل راهبردهای بهره وری سازگار با محیطزیست، کفایت و ضدکالایی می شود. براساس این راهبردها مصرف کنندگان در عین تأمین نیازهای اساسی و رسیدن به منافع خود، اثرات منفی کمتری را به طبیعت اعمال می کنند. نتایج برآورد اثر متغیرهای نرخ رشد جمعیت، تولید ناخالص داخلی، ارزش افزوده صنعت، درجه باز بودن اقتصاد، درصد جمعیت شهرنشین و مصرف انرژی بر انتشار گاز دی اکسیدکربن در ۲۴ کشور سند چشمانداز به روش پانل در دوره ۲۰۱۱-۲۰۰۷ بیانگر مثبت بودن این اثرات بر آلودگی است، اگرچه اثرات درجه باز بودن اقتصاد و مصرف انرژی در سطح ۱۰ درصد معنادار نبودند. همچنین یافته ها بیانگر این مطلب است که با افزایش تولیدناخالص داخلی، انتشار گاز دی اکسیدکربن به طور فزاینده افزایش مییابد. علاوه بر این، سقوط ۴۷ پله ای کشور ایران براساس شاخص جهانی عملکرد محیط زیست از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ این واقعیت را نشان میدهد که عملکرد محیط زیستی کشور به حد هشدار رسیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.