بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتری (مطالعه موردی: موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتریان موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز است. در این مورد استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی بر اساس نظریه هانسون ۲۰۰۰ و کاتلر ۲۰۰۰ در ۲ بعد )محتوای اطلاعات، ارتباطات تعاملی در اینترنت(بیان و کیفیت خدمات اینترنتی بر اساس نظریه سانتوس) ۲۰۰۳ در ابعاد دو گانه)شخصی سازی یا سفارش سازی خدمات سهولت درک شده از انجام مبادله از طریق اینترنت( اعتماد مشتریان بر اساس نظریه فوکویاما تعریف شده است و در این راستا ۲ فرضیه اصلی و ۴ فرضیه فرعی تنظیم گردیده است جامعه آماری این تحقیق مشتریان دارای رمز دوم موسسات مالی اعتباری کوثر شهرتبریز می باشد که تعداد آنها حدودا ۷۰۰ نفر است. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۲۸۴ نفر تعیین بر اساس روش تصادفی ساده انتخاب شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه بوده که برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از پرسشنامه های جمع آوری شده از روشهای آماری و توصیفی و استنباطی استفاده شده است. بدین ترتیب که برای طبقه بندی، تلخیص و تفسیر داده ها، از آمار توصیفی و در سطح استنباطی از معادلات ساختاری و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. نتایج حاصل حاکی از تایید فرضیه های اصلی و۴ فرضیه فرعی بوده و بیانگر آن است استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی با تمامی ابعاد آن)محتوای اطلاعات، ارتباطات تعاملی در اینترنت( بر اعتماد مشتریان تأثیر مستقیم و به واسطه کیفیت خدمات الکترونیک و ابعاد آن تاثیر غیر مستقیم بر اعتماد مشتریان موسسات مالی اعتباری کوثر شهر تبریز دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.