تأثیر خطاهای انسانی، انالیز اتفاقات Near Miss و موانع گزارش آنها در بروز سوانج در عملیات راهنمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر خطاهای انسانی، انالیز اتفاقات Near Miss و موانع گزارش آنها در بروز سوانج در عملیات راهنمایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر خطاهای انسانی، انالیز اتفاقات Near Miss و موانع گزارش آنها در بروز سوانج در عملیات راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر خطاهای انسانی، انالیز اتفاقات Near Miss و موانع گزارش آنها در بروز سوانج در عملیات راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر خطاهای انسانی، انالیز اتفاقات Near Miss و موانع گزارش آنها در بروز سوانج در عملیات راهنمایی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کارشناسان بین المللی دریایی معتقد هستند علت اصلی سوانح دریایی خطای انسانی است و نقش ابزار و تجهیزات در بروز سوانح کمتر است این در حالی است که اکثر کنوانسیونهای سازمان بین المللی دریانوردی در گذشته برای جلوگیری از سوانح دریایی عامل اصلی را در «ابزار و تجهیزات» جستجو می کردند. جهت برطرف کردن این مشکل، با ایجاد بخش جدید ۹، به «کنوانسیون ایمنی جان افراد در دریا» عمل به «دستورالعمل بین المللی مدیریت ایمنی» بر روی شناورها اجباری شد بند ۹ این دستورالعمل به گزارش عدم انطباق، سوانح و اتفاقات Near Miss و تجزیه و تحلیل و درسگیری از آنها تاکید کرده است. د رنتیجه این تحقیق به دست آمد که خطاهای انسانی بیشترین تاثیر را در ایجاد سوانح د رعملیات های دریایی شناور هنگام تردد در بنادر دارند و عوامل ایجاد خطاهای انسانی شناسایی شدند، همچنین اهمیت بالایی میزان تاثیر گزارش و آنالیز اتفاقات Near Miss در کاهش سوانح و اتفاقات د رعملیاتهای راهنمایی معین گردید و موانع عدم گزارش این اتفاقات به دست امد آمار سوانح در هنگام تردد شناورها در بنادر ایران نیز نشان می دهد وجود راهنما باعث کاهش سوانج می شود اما همچنان اقدامات غیر ایمن زیادی در زمان عملیاتهای راهنمایی در حال تکرار است که در جهت افزایش ایمن مانور کشتی ها در بنادر باید برنامه ریزی قوی تری صورت بگیرد. چنانچه اتفاقات Near Miss با هدف عدم حضور مقصر حادثه، و فقط در جهت ارتقا سیستم تجزیه و تحلیل شوند و همکاران از آنها استافده نمایند آمار سوانح کاهش خواهند یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.