بهینه سازی سیکل ارگانیک رانکین مورد استفاده در بازیافت انرژی اتلاف شده از اگزاست موتورهای دیزلی دریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهینه سازی سیکل ارگانیک رانکین مورد استفاده در بازیافت انرژی اتلاف شده از اگزاست موتورهای دیزلی دریایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهینه سازی سیکل ارگانیک رانکین مورد استفاده در بازیافت انرژی اتلاف شده از اگزاست موتورهای دیزلی دریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینه سازی سیکل ارگانیک رانکین مورد استفاده در بازیافت انرژی اتلاف شده از اگزاست موتورهای دیزلی دریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهینه سازی سیکل ارگانیک رانکین مورد استفاده در بازیافت انرژی اتلاف شده از اگزاست موتورهای دیزلی دریایی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در شناورهای کانتینربر ، تامین انرژی الکتریکی برای راه اندازی سیستمهای برقی از طریق سوزاندن سوخت و تبدیل توان تولیدی به برق از طریق چندین ژنراتور صورت می پذیرد. با توجه به اینکه دمای دود خروجی از اگزوز موتورهای شناور در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ درجه سانتی گراد است می توان از طریق بازیافت انرژی از دود خروجی توان الکتریکی تولید کرد جلوگیری از اتلاف انرژی موضوع مهمی است که باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی تولید شده در موتور می شود که از آن می توان در تامین بخشی از برق مورد نیاز در کل شناور استفاده گردد یکی از روشهای که در سالهای اخیر جهت بهره برداری از حرارت تلف شده دودکش ها موردتوجه قرار گرفته است استفاده از چرخه ارگانیک رانکین می باشد بدین منظور با استفاده از مدلسازی ترمودینامیکی و برنامه EES ارایشهای مختلف سیکل از دیدگاه قانون اول و دوم ترمودینامیکی برای سیالات ، R124 ، n-butane ، n-pentane ، n-pentane ، n-heptane و Toluene بررسی و مقایسه می گردد و در نهایت بهترین آرایش از نظر ترمودینامیکی برای هر کدام از این سیالات معرفی خواهد شد سپس ب بررسی پارامترهای مهم ترمودینامیکی مانند فشار ورودی به توربین، دمای ماکزیمم سیکل و دمای کندانسور بر بازده قانون اول و دوم ترمودینامیک و دبی جرمی سیال عامل پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.