بررسی رفتار اتصالات L شکل چسبی بین قطعات فلشی و کامپوسیتی تحت بارگذاری استاتیکی در شناورهایکامپوسیتی با استفاده اس شبیه ساسی عددی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار اتصالات L شکل چسبی بین قطعات فلشی و کامپوسیتی تحت بارگذاری استاتیکی در شناورهایکامپوسیتی با استفاده اس شبیه ساسی عددی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار اتصالات L شکل چسبی بین قطعات فلشی و کامپوسیتی تحت بارگذاری استاتیکی در شناورهایکامپوسیتی با استفاده اس شبیه ساسی عددی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار اتصالات L شکل چسبی بین قطعات فلشی و کامپوسیتی تحت بارگذاری استاتیکی در شناورهایکامپوسیتی با استفاده اس شبیه ساسی عددی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار اتصالات L شکل چسبی بین قطعات فلشی و کامپوسیتی تحت بارگذاری استاتیکی در شناورهایکامپوسیتی با استفاده اس شبیه ساسی عددی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در این تحقیق رفتار اتصالات چسبی عمودی باز نوع L شکل بین قطعات فلزی و کامپوزیتی متداول در صنایع دریایی به روش اجزاء محدود مورد مطالعه قرار گرفته است در ابتدا برای اطمینان از نتایج شبیه سازی کد سابروتین مورد استفاده در شبیه سازی اتصالات، با دو مقاله معتبر اعتبار سنجی می شوند. د راتصالات L شکل مورد پژوهش در این تحقیق قطعه فلزی از جنس آلومینینوم و قطعات کامپوزیتی از نوع کامپوزیت لایه ای در نظر گرفته شده اند. برای مدلسازی رفتار چسب از مدل ناحیه چسبنده استفاده شده و در مورد هریک از اتصالات شبیه سازی شده مودهای واماندگی نظیر واماندگی قطعات، جدایش هسته و صفحات کامپوزیت ساندویچی، جدایش اتصالات چسبی و واماندگی فوم پرکنند تعین شده است. نتایج شبیه سازی نشان داد که واماندگی در پیکربندی L شکل از اتصلات چسبی بین لایه های کامپوزیتی بیرونی و قطعه عمودی فلزی آغاز شده و در ادامه بارگذاری خود لایه های کامپوزیتی متصل کننده قطعه فلزی عمودی و قطعه کامپوزیتی لایه ای نیز دچار واماندگی می شوند. علاوه بر این با ادامه بارگذاری فوم پرکننده بین قطعه عمودی فلزی و افقی نیز دچار گسیختگی می شود، نهایتاً در تمام پیکربندی های شبیه سازی شده، قطعه فلزی با ضریب اطمینان بالایی از نقطه تسلیم فاصله داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.