بررسی رابطه بین سبک های شناختی، راهبردهای شناختی – فراشناختی با عزت نفس و خود کار آمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین سبک های شناختی، راهبردهای شناختی – فراشناختی با عزت نفس و خود کار آمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین سبک های شناختی، راهبردهای شناختی – فراشناختی با عزت نفس و خود کار آمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک های شناختی، راهبردهای شناختی – فراشناختی با عزت نفس و خود کار آمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک های شناختی، راهبردهای شناختی – فراشناختی با عزت نفس و خود کار آمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش بررسی رابطه بین سبک های شناختی، راهبردهای شناختی – فراشناختی با عزت نفس و خود کار آمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه می باشد. این تحقیق به لحاظ روش همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، کلیه دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مبارکه که در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ مشغول به تحصیل بودهاند میباشد. تعداد دانش آموزان برابر با ۱۱۰۰ نفر بود . جهت نمونه گیری از جدول کرجسی و مورگان و تعداد ۲۸۵ نفر به صورت تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. از ۴ پرسشنامه سبک های شناختی کلب ) ۲۰۰۰ ( ،پرسشنامه راهبردهای یادگیری کرمی ) ۱۳۸۱ ( و پرسشنامه خود کارآمدی شرر) ۱۹۹۵ ) و پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت) ۲۰۰۲ ( استفاده شده است. داده های جمع آور ی شده بوسیله نرم افزار SPSS از طریق همبستگی اسپیرمن ، مقایسه میانگین دو جامعه مستقل ، مقایسه میانگین چند جامعه مستقل ، آزمونهای من ویتنی و کروسکال والیس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است . نتایج تحقیق نشان می دهد که بین خودکارآمدی و سبکهای شناختی رابطه مستقیم، مثبت و وجود دارد ، بین عزت نفس و متغیرهای سبکهای شناختی رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد بین خودکارآمدی و مولفه های راهبردهای شناختی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار وجود دارد . بین عزت نفس و متغیرهای راهبردهای شناختی رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد . بین خودکارآمدی و متغیرهای راهبردهای فراشناختی رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد .بین عزت نفس و متغیرهای راهبردهای فراشناختی رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد . و بین خودکارآمدی و راهبردهای شناختی و فرا شناختی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار وجود دارد . و در نهایت بین عزت نفس و متغیرهای راهبردهای فراشناختی و راهبردهای شناختی رابطه مستقیم و معنادار وجود دارد )معناداری برای همه رابطه ها کوچکتر از ۰.۰۵

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.