بررسی و شناسایی فناوری نوین بازاریابی ویروسی درمدیریت و عوامل موثر بر آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و شناسایی فناوری نوین بازاریابی ویروسی درمدیریت و عوامل موثر بر آن دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و شناسایی فناوری نوین بازاریابی ویروسی درمدیریت و عوامل موثر بر آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناسایی فناوری نوین بازاریابی ویروسی درمدیریت و عوامل موثر بر آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و شناسایی فناوری نوین بازاریابی ویروسی درمدیریت و عوامل موثر بر آن :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

خرید و فروش جهانی بخشی از یک فرایند اجتماعی است. این فرایند نه تنها دربرگیرنده تعاملات تک به تک شرکت با مشتریانش است بلکه شامل تبدیل گسترده اطلاعات بین افراد پیرامون مشتری است. این فرایند اجتماعی می تواند با اقدامات سنجیده یکمدیر بازاریابی تبدیل به گونه ای از بازاریابی به نام بازاریابی ویروسی شود. بر خلاف آنچه ممکن است در نخستین نگاه به نظر برسد راه و نقشه سفر برای مشتری، نه واضح است و نه هموار. مشتری در مراحل مختلف ترس و تردید و نگرانی های متعددی راتجربه می کند و هرچه سازمان در پیش بینی این احساسات و برنامه ریزی برای آنها بهتر عمل کند نتیجه ی بهتری را کسبخواهد نمود. علیرغم بکارگیری گسترده بازاریابی ویروسی در سراسر دنیا و پتانسیل بالای آن به عنوان یک استراتژی موفق، تحقیقات اندکی درباره انگیزه های انتقال پیام و مکانیسم عملکرد آن صورت گرفته است. بنابراینضروری است تا درک بهتری از بازاریابی ویروسی حاصل شود چون استفاده نامناسب از آن موجب هدر رفتن منابع کمیاب و ارزشمند شرکت و همچنین سبب ایجاد تأثیر منفی از برند در ذهن مصرف کنندگان می شود. لذا این پژوهش پس ازمطالعه ادبیات علمی پژوهش با توجه به اهمیت نقش بازاریابی ویروسی ، اقدام به ارایه و معرفی الگوی بازاریابی ویروسی به عنوان یکی از فناوری های نوین دانش مدیریت در سازمانهای خدماتی مینماید و در نهایت عوامل موثر بر پیاده سازی آن معرفی میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.