مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه رابطه سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری با کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش مطالعه رابطه استقرار سیستم های مدیریت کیفیت شرکت های پیمانکاری یا کیفیت ارائه خدمات در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران است. پژوهش حاضر، از نظر هدف، یک پژوهش کاربردی و از نظر روش، توصیفی و پیمایشی می باشد. ابزار گردآوری داده ها از طریق پرسشنامه است، که پرسشنامه استاندارد مدیریت کیفیت جامع (TQM) و ارزیابی کیفیت خدمات مدل سرو کوال (۱۹۹۸) انتخاب شده است. جامعه آماری این پژوهش را مدیران و کارشناسان سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تشکیل می دهند؛ که ۱۸۸ نفر می باشند. حجم نمونه پژوهش طبق جدول مورگان ۱۲۲ نفر تعیین شده است. روش تجزیه و تحلیل توجه به ماهیت متغیرها، روش تحلیل داده ها و بدست آوردن رابطه میان متغیرها از آزمون پیرسون استفاده شده است. پس از تجزیه تحلیل داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مشخص شد که هر ۸ فرضیه تأیید نشد و بدین جهت پیشنهاداتی ارائه می شود که مدیران به طور مستقیم و فعالانه در فعالیت های مربوط به بهبود کیفیت درگیر می شوند و در فعالیت هایی که بهبود کیفیت را به دنبال دارد، مشارکت می کنند. و اهداف بلند مدت برای بهبود کیفیت در سراسر سازمان یا بخش های بیشتر سازمان برای فرآیند برنامه ریزی استراتژیک جامع تعیین گردد. همچنین نیازهای مشتریان از طریق فرآیندهای احتمالی و با استفاده از یک روش منظم و سیستماتیک معین شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.