بررسی چگونگی وفاداری مشتریان در راستای سودآوری در بانک ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی چگونگی وفاداری مشتریان در راستای سودآوری در بانک ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی چگونگی وفاداری مشتریان در راستای سودآوری در بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی چگونگی وفاداری مشتریان در راستای سودآوری در بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی چگونگی وفاداری مشتریان در راستای سودآوری در بانک ها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در عصر گسترش روزافزون جهانی شدن، رقابت پذیری موضوعی مهم در بین سیاست گذاران سطوح مختلف کشور، صنعت و شرکت در بخش های مختلف دنیا آن چه در رقابت پذیری یک بانک حائز اهمیت است کسب وفاداری مشتری و سودآوری بیشتر می باشد. بر همین مبنا پژوهش حاضر براساس روشی تحلیلی – توصیفی به بررسی چگونگی وفاداری مشتریان در راستای سودآوری در بانک ها پرداخته است که نتایج بیانگر آن هستند که در بازار پر رقابت و آشفته همگانی شرکت ها و بانک ها نیاز دارند که به حفظ مشتریان فعلی خود بیاندیشند و در ایجاد مشتریان جدید همت گماشته و به طور کلی رضایت و وفاداری آنها را ایجاد نمایند. بنابراین نیاز است که به استراتژی هایجدید بازاریابی دست زده و از راهکارهای مختلفی استفاده نمایند. یکی از این راهکارها خلاقانه فعلی در زمینه بازاریابی و ایجاد رضایت مشتری استراتژی های بازاریابی می باشد. این نوع بازاریابی به ایجاد رابطه دوگانه براساس تحولات جدید می باشد و همچنین استفاده از تجارت الکترونیک در کسب مشتری، نگهداری مشتری، کسب رضایت آنها و اعتماد و وفاداری آنها می باشد که استفاده از راهکاری کسب و کار برای مشتری یا B2C یکی از مهم ترین این اقدامات می باشد که تجربیات نشان داده است می تواند به وفاداری و اعتماد مشتریان بیانجامد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.