بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان ) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازارگرایی و تأثیر مثبت آن در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری ( مطالعه موردی بانک پارسیان ) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

رقابت پذیری صنعت بانک داری و خدمات بانک های تجاری در بازارهای مالی جهان ، علاوه بر خیلی از عوامل مؤثر ، در گرو بازارگرایی به عنوان یک عامل مهم و راهبردی است. در این میان، شناسایی و تاکید بر عواملی که می تواند بر نوآوری تأثیر گذارده و آن را تسهیل بخشد در صنعت بانکداری که با رقابتی روزافزون و محیطی متلاطم روبرو است امری مهم به نظر می رسد. در پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مثبتی که بازارگرایی می تواند در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری داشته باشد پرداخته شده است این پژوهش از حیث هدف کاربردی و از حیث روش توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش را، کارکنان ستادی و اجرایی بانک پارسیان ( به تعداد ۴۴۰۸ نفر ) تشکل می دهند، که با استفاده از فرمول نمونه گیری جامعه محدود کو کران و روش نمونه گیری تصادفی ساده، ۳۷۰ نفر به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز برای انجام این تحقیق با استفاده از روش کتابخانه ای ( اسناد و مدارک موجود ) و توزیع پرسشنامه بین جامعه آماری به دست آمده است. روایی پرسشنامه با بهره گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه بازاریابی و بانکداری مورد تأیید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه بر اساس ضریب آلفاکرونباخ ۰/۸۹ برآورد گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آمار توصیفی ( فراوانی و درصدخالص) و آزمون استنباطی مدل معادلات ساختاری شامل ( تحلیل عاملی تائیدی و تحلیل مسیر) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش به لحاظ آماری حاکی از آن بود که بازارگرایی و مؤلفه های آن، تأثیر مثبتی در ارتقاء سطح نوآوری و کسب مزیت رقابتی در نظام بانکداری دارد و بایست توجه داشت که آنچه بازارگرایی را تعریف می کند توجه همزمان به سه بعد آن یعنی هماهنگی بین بخشی، رقیب گرایی و مشتری گرایی است و باید در نظر داشت که تنها زمانی می توان به نوآوری پایدار دست یافت که به همبستگی این سه بعد تاکید داشته و هماهنگی مناسبی در میزان توجه به هر یک به کار بست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.